گروه حوادث: مردی که بعد از ورشکستگی کارگاه تولیدی خود با استفاده از مواد بیهوش کننده مرتکب سرقت از مسافران بین شهری شده بود دستگیر شد.

دو هفته پیش فردی به نام سالار به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد مردی که همسفر وی در اتوبوس مسیر تهران – سبزوار بود، وی را با چای آغشته به قرص خواب آور بیهوش کرده و بیش از 2 میلیون تومان از وی سرقت کرده و در میان راه اتوبوس را ترک کرده و متواری شده است.

این مرد در ادامه شکایت خود به پلیس گفت : وقتی سوار اتوبوس شدم این مرد با من طرح دوستی ریخت و همین مسئله باعث شد وقتی در پلیس راه شریف آباد اتوبوس برای استراحت مسافران توقف کرد به وی اطمینان کرده و چای را که او تعارف کرده بود بنوشم، اما بعد از نوشیدن چای بیهوش شدم و وقتی چشمانم را گشودم که به سبزوار رسیده بودیم و این مرد با ربودن پولی که همراهم بود فرار کرده بود.

با شکایت این مرد و انجام تحقیقات، کارآگاهان پلیس تهران موفق شدند ردی از مرد سارق در منطقه افسریه تهران بدست آورده و وی را دستگیر کنند.

انتشار عکس متهم به دستور بازپرس جنایی بوده استروز شنبه 18 آذر، روشن رئیس شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران  با دستور چاپ عکس متهم بدون چشم بند از کسانی که توسط این مرد مورد سرقت قرارگرفته‌اند خواست به شعبه سوم دادسرای جنایی تهران مراجعه کنند.

کد خبر 10563

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز