همشهری آنلاین: نرم افراز کاربردی ویژه دفاتر حقوقی با عنوان (DELIVO) با هدف ارائه خدمات مدیریتی برای وکلاء، کارشناسان دادگستری و مشاوران حقوقی تولید شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی (رویش) مدیر واحد فناور گنجینه فنآوران داتیس با اعلام این خبر گفت: امروزه کاهش دیوان سالاری و هزینه‌های ناشی از آن، کاهش خطاهای نیروی انسانی، دسترسی سریع و آسان به اطلاعات و مدیریت برنامه‌ها، یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران دفاتر حقوقی است.

خانم مهندس هاله حمیدزاده با اشاره به اینکه دفتر حقوقی مجازی تحت وب DELIVO امکان اداره دفتر حقوقی را در همه جای دنیا برای کارشناسان و مدیران دفاتر حقوقی فراهم می کند خاطر نشان کرد: مدیر یا گرداننده یک دفتر حقوقی، به سادگی و با صرف کمترین هزینه، یا به کارگیری یک دفتر کار مجازی مناسب و کارا که امکاناتی از قبیل کارتابل الکترونیکی اعضاء، استفاده از فرمهای حقوقی آماده، انجام مکانیزه تمامی محاسبات‌ه پرونده ها، پیام ویژه اعضاء، رزرو جلسات و تکمیل جدول زمان کارکرد (Time sheet) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و افراد می‌توانند هزینه‌های خود را به مقدار زیادی کاهش داده و از تک‌تک پرونده‌ها اطلاع داشته باشند.

وی با تشریح اینکه صرفه جویی در وقت، کاهش خطای انسانی و سرعت انتقال اطلاعات از مزایای این سیستم است افزود: در این سیستم همچنین مدیران و کاربران می‌توانند پیام‌های موردنظر خود را برای شخصی خاص و یا همه کاربران ارسال نمایند.
مدیر این واحد فناور مسقر در مرکز رشد ICT جهاددانشگاهی (رویش) ادامه داد: این سیستم قابلیت مدیریت مستندات را دارد و می تواند تمام فایل‌ها و پرونده‌ها و مدارک دفتر را در خود نگهداری و سازماندهی کند.

مهندس حمیدزاده همچنین افزود: در این سیستم هر فرد در کارتابل خود می‌تواند پیام‌های شخصی و هشدار (ALARM) را برای یادآوری جلسات در دیدارهای پیش رو را مشاهده کنند.
علاقمندان با استفاده از این سیستم می‌توانند به پایگاه اینترنتی این واحد فناور به نشانی www.ganjine.com  مراجعه نمایند و از خدمات و محصولات مختلف آشنایی کامل به دست آورند.

کد خبر 105464

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز