همشهری آنلاین: اسطوره فوتبال برزیل شک و شبهات زیادی دارد که آیا مسی می‌تواند روزی به حد و اندازه‌های او برسد؟

پله، اسطوره فوتبال برزیل در صحبت‌هایی با نادیده گرفتن توانایی‌های سوپر استار آرژانتینی باشگاه بارسلونا به این نکته اشاره کرده که مسی در ابتدا می‌بایست مثل او 1000 گل به ثمر برساند تا در آن هنگام او را در حد و اندازه‌های پله داست.

مسی که فصل گذشته عنوان برترین بازیکن دنیا را از آن خود کرده بود، فصل خارق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد و در 44 دیداری که برای بارسلونا در رقابت‌های مختلف به میدان رفته، موفق به زدن 40 گل شده است و 4 گلی که هفته گذشته وارد دروازه آرسنال نمود، باعث شد تا کارشناسان او را با دیه‌گو آرماندو مارادونا و پله مقایسه کنند.

 البته اسطوره فوتبال برزیلی شک و شبهات فراوانی در مورد توانایی‌های لیونل مسی دارد و معتقد است  که مقایسه کردن ستاره جوان آرژانتینی و او می‌بایست تا زمانی که مسی هزارمین گلش را بزند، متوقف شود. پله در بین دهه 1950 تا 1970، هزارگل به ثمر رسانده بود.

 پله گفت: «همیشه سعی می‌کنند که کسی را با پله مقایسه کنند. من همیشه با دوستان آرژانتینی‌ام شوخی می‌کنم که آنها در ابتدا باید مشخص کنند که چه کسی برترین بازیکن آرژانتین است. پس از آن، هر وقت که هر کدام از آنها هزار گل را به ثمر رساندند، می‌توانیم در این رابطه به صحبت بپردازیم.»

به گزارش فوتبال 3، اسطوره فوتبال برزیل ادامه داد: «مسی بازیکن بزرگی است. او بازی‌های فوق‌العاده‌ای برای بارسلونا انجام می‌دهد ولی هنوز نتوانسته توانایی‌هایش را در تیم ملی آرژانتین به نمایش بگذارد. شاید بتواند در جام جهانی این کار را انجام دهد. باید منتظر بمانیم و ببینیم.»

این صحبت‌های پله قطعا بحث و جنجال‌ها میان فوتبال برزیل و آرژانتین را گسترش خواهد داد.

کد خبر 105344

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز