چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: استقلال تهران با پیروزی مقتدرانه مقابل الاهلی عربستان به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا صعود کرد

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال تهران چهارشنبه 25 فروردین در حالی که افزون بر 50 هزار تماشگر به تشویق‌اش آمده بودند در یک بازی با طراوت توانست تیم الاهلی عربستان را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

گل نخست آبی پوشان پایتخت را مهدی سید صالحی در دقیقه 25 به ثمر رساند. بعد از این گل استقلال به هیچ وجه پا پس نکشید و اما در دقیقه 36 با خطای سیاوش اکبر پور بر روی بازیکن عربستان داور چینی بازی پنالتی اعلام کرد که این‌بار بر خلاف بازی قبل، محمدی دروازه‌بان استقلال نتوانست مانع از گل شدن آن شود.

در ادامه بازی استقلالی‌ها چند موقعیت خوب را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 44 بازی امیر حسین صادقی با ضربه سرتوانست گل پیروزی بخش تیم‌اش را به ثمر برساند.

بازیکنان الاهلی در نیمه دوم بی‌پرواتر ظاهر شدند و چند خطر روی دروازه استقلال ایجاد کردند اما دفاع استقلال سد راه آنان بود. آبی پوشان نیز روی ضد حملات خود چندین بار دروازه الاهلی را با خطر مواجه ساختند. در این نیمه آرش برهانی که تازه نفس به میدان آمده بود دو بار می‌توانست به گل دست یابد که هر بار با کم دقتی در ضربه آخر نتوانست تیم‌اش را سه گله کند.

استقلال با این پیروزی 11 امتیازی شد و صعود آن به مرحله بعدی قطعی است. دیگر بازی‌های این گروه و استقلال برای آبی‌پوشان تنها می‌تواند مقام نخست یا دوم گروه را تعیین کند.

کد خبر 105135

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز