شهروندان تهرانی در سال 89 کارت ویژه شهروندی دریافت می‌کنند و عضو افتخاری سازمان فرهنگی هنری خواهند شد تا از خدمات این سازمان به‌نحو شایسته‌تری استفاده کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شوشتری سرپرست سازمان فرهنگی هنری در نخستین نشست هم‌اندیشی نخبگان فرهنگی هنری منطقه 5 از تداوم اجرای چنین هم‌اندیشی‌‌هایی در تمام مناطق شهر تهران خبر داد و گفت: به غیر از این نشست‌ها، قرار است امسال به‌صورت جدی آیین‌های تجلیل از نخبگان شهر تهران در بخش‌های فرهنگی، هنری را برگزار کنیم و اینگونه مراسم‌ها با کمیت و کیفیت بالاتری نسبت به گذشته برپا خواهد شد.

وی افزود: شهرداری مستاجر مردم است و ما در قبال اعتماد مردم به شهرداری، وظیفه‌ سنگینی برعهده داریم و در دستور کار شهرداری است که طبق نقشه یک یکم فرهنگی پایتخت عمل کند.

شوشتری با اشاره به فعالیت‌های سال گذشته سازمان اظهار داشت: آموزش مدیران مجتمع‌های ساختمانی را از منطقه 7 آغاز کردیم و امسال در تمام شهر گسترش خواهیم داد. همچنین قرار است به تمام شهروندان تهرانی کارت ویژه شهروندی داده شود تا عضو افتخاری سازمان شوند و از خدمات فرهنگی هنری سازمان استفاده کنند.

این مدیر فرهنگی از برگزاری جشنواره کسب حلال در کل شهر تهران و اهدای «نشان برکت» خبر داد و گفت: این جشنواره سال گذشته به‌صورت نمونه در منطقه 3 اجرا شد و 60 نفر از کسبه برتر منطقه به رای مردم معرفی شدند و امیدواریم با این حرکت، حس مسئولیت‌پذیری شهروندان را افزایش دهیم.  فعالیت دیگری که شوشتری از آن نام برد، معرفی شهرک نمونه در تهران است که در سال جدید، در هر منطقه یک شهرک نمونه معرفی خواهد شد.

نخستین نشست هم اندیشی نخبگان فرهنگ و هنر منطقه 5، با حضور سیدمحمدجواد شوشتری سرپرست سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران، قائم مقام شهردار منطقه 5 و 15 نفر از نخبگان فرهنگی هنری ساکن منطقه 5، پریشب در فرهنگسرای فردوس برگزار شد.

در این نشست، دکتر حسین ریاحی (چهره ماندگار ‌)، احمد ابراهیمی (خواننده)، امیرعلی حنانه (موسیقی‌دان)، ابوالفضل زرویی نصرآباد (طنزپرداز)، محمدرضا عبدالملکیان (شاعر)، جمشید جم (خواننده)، خسرو شمشیرگران (گوینده)، سید وهاب حسینی(پیشکسوت قرآنی)، حجت‌الاسلام محمدباقر حجتی(استاد دانشگاه)، مهندس معینی(مهندس کامپیوتر و مخترع)، راضیه تجار (رمان‌نویس)، فیروزه مظفری(کاریکاتوریست)، الهه خاتمی (خوشنویس)، ‌رؤیا صدر (پژوهشگر) و سودابه سالم (موسیقی‌دان) شرکت داشتند و به بیان نظرات خود پرداختند.

کد خبر 105040

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز