یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۶
۰ نفر

لیدز: شرکت پست انگلیس رساندن نامه‌های یک خانه در شهر لیدز را به خاطر حمله گربه صاحبخانه به پستچی‌ها متوقف کرد

گربه صاحب این خانه که حالا به ببر مشهور شده است در هفته‌های گذشته چندین‌بار به پستچی‌های شهر لیدز حمله کرده و باعث شده آنها با سر و صورت زخمی به اداره برگردند.

صاحب این گربه که حالا مجبور است نامه‌هایش را از دفتر پستی شهر لیدز تحویل بگیرد در واکنش به تحریم خانه‌اش از سوی اداره پست این کار را مقداری احمقانه دانست! این خانم 43 ساله می‌گوید گربه پیرش 20 ساعت در روز خواب است و فقط به خاطر غریبه بودن پستچی‌های جدید به آنها حمله کرده است.

تصادف زیر دریایی به خاطر حواس پرتی

نئواورلئان: تحقیقات ارتش آمریکا درباره علت تصادف یک زیر دریایی هسته‌ای این کشور با یک کشتی، نتایج جنجالی داشته است. بر اساس این تحقیقات مشخص شده است علت این تصادف گوش کردن افسر ناوبری این زیردریایی به موسیقی به وسیله دستگاه آی‌پادش بوده که باعث خسارتی بیشتر از 92 میلیون دلار شده است.

گزارش رسمی ارتش آمریکا نشان می‌دهد که علاوه بر مسئول ناوبری  تعدادی دیگر از کارکنان  هم مشغول گوش کردن به موسیقی با صدای بلند بوده‌اند. در جریان این تصادف علاوه بر خسارات مالی 15 نفر از کارکنان زیر دریایی هم به شدت زخمی شدند که حالا خدمه حواس پرت باید جوابگوی آن باشد. 2 میلیون دلار  هم خرج تعمیرات کشتی آسیب دیده در این تصادف شده است.

اعتراض به مسابقات اورانگوتان‌ها

بانکوک:  برگزاری مسابقات بوکس اورانگوتان‌ها در پایتخت تایلند یک بار دیگر باعث  اعتراض گروه‌های حمایت از حقوق حیوانات شده است. در این مسابقات که تعداد زیادی از گردشگران خارجی را به سالن برگزاری آن می‌کشاند  اورانگوتان‌ها باید تا افتادن حریف‌شان روی زمین با هم مبارزه کنند.

شرکت برگزار کننده این مسابقات که از این راه  پول خوبی به جیب می‌زند 6 سال قبل با شکایت‌های صورت گرفته از فعالیت منع شده بود. هر مسابقه که با تشویق گردشگران همراه است 30 دقیقه طول می کشد و پس از آن، اورانگوتان‌های بیچاره باید به قفس‌های تاریک‌شان برگردند. گروه‌های حمایت از حقوق حیوانات می‌گویند اورانگوتان‌ها طی این مسابقات صدمات جدی می‌بینند که مرگ و انقراض نسل آنها را تسریع خواهد کرد.

تانک‌های بادی

لندن: شاید وسایل بادی تا پیش از این به اسباب‌بازی بچه‌ها محدود می‌شد اما حالا ارتش روسیه اقدام به تولید هواپیماها و تانک‌های بادی برای اهداف نظامی کرده است. با وجود ظاهر بامزه و سرگرم کننده این وسایل، مقام‌های ارتش روسیه می‌گویند تجهیزات جدید تولیدی آنها نقش مهمی در فریب نیروهای دشمن و هواپیماهای جاسوسی خواهد داشت.

وزارت دفاع روسیه سفارش ساخت این تجهیزات را در ابعاد واقعی با تعداد زیاد به یک شرکت روسی داده است. مقام‌های نظامی روسیه عقیده دارند که استقرار این وسایل که با وزن سبک‌شان به راحتی قابل حمل و نقل و نصب هستند  باعث می‌شود تشخیص میزان و محل استقرار نیروهای نظامی به وسیله تصاویر هواپیماهای جاسوسی میسر نباشد.

کد خبر 104868

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز