یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رییس جهاد دانشگاهی در حکمی علی متقیان را به‌عنوان سرپرست جدید خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منصوب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، در این حکم آمده است: نظر به تعهد، شایستگی، توانایی و سوابق ارزنده جنابعالی در عرصه فرهنگی کشور، به موجب این حکم به سمت سرپرست خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منصوب می‌شوید. انتظار دارد در راستای اهداف مقدس انقلاب اسلامی، مصالح عالیه نظام جمهوری اسلامی، آرمان‌های انقلاب فرهنگی و در چارچوب سیاست‌های چشم‌انداز بیست‌ساله و برنامه‌های توسعه کشور و جهاد دانشگاهی، با بهره‌مندی از توانمندی دانشجویان و جهادگران مومن و انقلابی، رسانه بی‌بدیل خبرگزاری دانشجویان ایران را در جایگاه شایسته خود که همواره تحت ارشادات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت، در خدمت به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پای می‌فشرَد، با همت و تلاش مضاعف به پیش ببرید.

دکتر حمیدرضا طیبی - رییس جهاد دانشگاهی - در ادامه این حکم همچنین آورده است: در ایفای این مسئولیت خطیر، خط مشی خبرگزاری که حاصل تبلور آرمان‌ها و اندیشه‌های مکتبی جهاد دانشگاهی است و توسط هیات مدیره محترم ایسنا ابلاغ می‌شود، راهنمای عمل است. امید است با یاری خداوند متعال و همیاری و همدلی همه جهادگران عزیز خبرگزاری دانشجویان ایران در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

علی متقیان پیش‌تر به‌عنوان مدیر کل دفتر ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دولت‌های نهم و دهم، مدیر کل روابط عمومی بنیاد نخبگان، دبیر هیات امنای جهاد دانشگاهی و مدیر کل حوزه ریاست رییس سابق جهاد دانشگاهی مشغول به کار بوده است.

رییس‌ جهاد دانشگاهی همچنین در پاسخ‌ به استعفای سعید پورعلی - سرپرست پیشین خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام موافقت با این استعفا، آورده است: با توجه به تقاضای مکرر، ضمن پذیرش استعفای جنابعالی به‌دلیل ادامه تحصیل در مقطع دکتری، بدینوسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را به‌خاطر تلاش‌های صادقانه در طول مدت تصدی سرپرستی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا اعلام می‌دارد. امید است این نهاد بتواند از تجربیات ارزشمند جنابعالی به نحو شایسته‌ای بهره‌مند شود. موفقیت شما را در کلیه مراحل زندگی از باری تعالی مساله دارد.

کد خبر 104851

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز