همشهری آنلاین: پس از فاتح تریم و اریکسون، گولیت و گونش جدیدترین گزینه‌های فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی هستند.

به گزارش ایسنا، پس از آن که مذاکره رسمی فدراسیون فوتبال با مربیانی چون فاتح تریم ترک و اریکسون سوئدی برای سرمربیگری تیم ملی لو رفت و در ادامه به رغم تکذیب علی کفاشیان رئیس فدراسیون اما از سوی مهدی تاج نایب رئیس تایید شد، ظاهرا مربیان خارجی دیگری هم در لیست فدراسیون فوتبال حضور دارند.

وجود گزینه‌های دیگر و مذاکره با آنها را تاج در گفت‌وگو با ایسنا تایید و خاطرنشان کرد: قرار است کمیته بین‌الملل فدراسیون در این‌باره مذاکراتی داشته باشد.

البته عباس ترابیان رئیس کمیته بین‌الملل از اظهارنظر در این باره و این که آیا مسئولیتی به وی سپرده شده است، خودداری کرد.

به گفته تاج، تریم با مبلغی در حدود دو و نیم میلیون و اریکسون یک میلیون و ششصد هزار دلار حاضر بودند هدایت تیم ایران بپذیرند که سرانجام اریکسون با فدراسیون ساحل عاج به توافق رسید و هدایت این تیم را پذیرفت.

اما در لیست مربیان مدنظر مسئولان فدراسیون، رود گولیت هلندی و سنول گونش ترکیه‌ای هم حضور دارند.

این دو مربی همواره به عنوان گزینه هدایت تیم ملی کشورمان و برخی تیم‌های مطرح باشگاهی مطرح بوده‌اند که هنوز شاهد حضور و یا اظهارنظرشان پیرامون فوتبال ایران و تیم‌های ایرانی نبوده‌ایم.

گولیت و گونش در زمان ریاست مهدی تاج بر کمیته تیم‌های ملی جزو گزینه‌های جدی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی بودند اما اکنون و پس از استعفای تاج مشخص نیست که فدراسیون فوتبال باز هم بنای مذاکره با آنها را دارد یا خیر؟

کد خبر 104566

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز