سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی و دومین سمپوزیوم بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران از روز چهارشنبه 18 فروردین به مدت سه روز با حضور ده‌ها تیم از ایران و 9 کشور خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

در مسابقات روبوکاپ آزاد (Iran open)  امسال ایران  920 تیم ثبت‌نام کردند که از این تعداد حدود 340 تیم انتخاب شده در مسابقات حضور دارند. به گفته دکتر مرتضی موسی خانی، رییس کمیته ملی ربوکاپ ایران در بخش دانش‌آموزی تیم‌ها در چهار لیگ جونیور ربات‌های فوتبالیست یک به یک و دو به دو، ربات امداد مقدماتی و امداد پیشرفته و همچنین دمو به رقابت می‌پردازند.

در بخش بزرگسالان هم تیم‌ها در لیگ‌های ربات‌های امدادگر، خانگی، ربات‌های فوتبالیست سایز متوسط، فوتبالیست سایز کوچک، لیگ واقعیت ترکیبی، انسان نما، مین یاب دستی و اتوماتیک و نیز در بخش شبیه سازی امداد و فوتبال دو بعدی و سه بعدی به رقابت می‌پردازند.

رییس کمیته ملی ربوکاپ ایران خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از کشورهای آمریکا، انگلیس، هلند، آلمان، برزیل، چین، هند، فیلیپین و پاکستان حضور دارند.
دومین سمپوزیوم بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران پنجشنبه 19 فروردین ماه جاری همزمان با پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران با ارائه 20 مقاله از 55 مقاله دریافت شده برگزار می‌شود.

کد خبر 104440

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز