گروه شهری: معاون مالی و اداری شهرداری تهران از اجرایی شدن محاسبه قیمت تمام شده پروژه‌ها در تمام مناطق شهرداری تهران در سال‌جاری خبر داد و گفت:

این طرح به‌صورت پایلوت در منطقه 8 اجرایی می‌شود و به‌صورت سراسری در سال‌جاری در تمامی مناطق به اجرا در خواهد آمد.

حسین محمد پورزرندی در نخستین جلسه هفتگی معاونان مالی واداری که با حضور معاونان مالی واداری مناطق 22گانه، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مدیران حوزه معاونت مالی و اداری برگزارشد با اشاره به اقدامات انجام شده در سال 88 گفت: موضوع رتبه سنجی مالی بین‌المللی شهرداری تهران در سال گذشته اعلام شد و شهرداری تهران در این رتبه‌سنجی جایگاه خوبی را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران برای اجرای این کار با یک شرکت اروپایی قرارداد بسته بود، گفت: تمامی اقدامات لازم در این زمینه انجام و قراردادهای آن امضا شده است و با این رتبه بندی، مدیریت شهری می‌تواند با امضای شهردار اقدام به دعوت از سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهری کند.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران با بیان اینکه درآمدهای غیرنقدی شهرداری تهران در سال گذشته بالای 110 درصد و در آمدهای نقدی نیز 75 درصد محقق شده است، گفت: امیدواریم که در سال همت و کار مضاعف با همت و کار مضاعف همکاران شاهد موفقیت بیشتر شهرداری تهران باشیم.

وی ادامه داد: تفریغ بودجه و بستن حساب‌ها از اقدامات مهم حوزه معاونت مالی و اداری در 2 ماهه نخست هر سال است که با همکاری شورای اسلامی شهر تهران و تصویب 2فوریت اصلاحیه بودجه و بررسی نهایی آن در کمیسیون‌های مربوطه سعی در رفع موانع آن کردیم تا صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال گذشته را در پایان اردیبهشت به شورای اسلامی شهر تهران و مردم ارائه دهیم.

پورزرندی با اشاره به سال همت و کار مضاعف گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری و تدابیر شهردار تهران از همکاران خود در حوزه این معاونت خواستار شناسایی و ارائه برنامه‌های اجرایی و عملکردی به‌منظور تحقق سال همت و کار مضاعف هستم.

وی در ادامه به نمونه‌هایی از همت و کار مضاعف اشاره کرد و گفت: معاونت مالی واداری شهرداری تهران می‌تواند با بستن حساب‌ها پیش از موعد، ارائه تفریغ بودجه همراه با صورت‌های مالی، ساماندهی بودجه‌های غیرنقدی، اجرایی شدن قیمت تمام‌شده پروژه‌ها، ساماندهی حقوق و مزایای کارکنان پیمانکار خدمات شهری، حل مشکل مسکن کارکنان و... در جهت تحقق عنوان همت و کار مضاعف در سال جاری گام بردارد.

در پایان این جلسه، حسین محمد پورزرندی، معاون مالی و اداری شهرداری تهران طی حکمی مهندس مصطفی اکبری نسب را به‌عنوان مدیرکل هماهنگی، نظارت و رسیدگی به تخلفات اداری منصوب کرد.

کد خبر 104392

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز