همشهری آنلاین: رییس‌جمهور از فعالان حوزه تنظیم بازار ایام نوروز قدردانی کرد و گفت:

از تمامی دستگاه‌های ذیربط و فعالان حوزه تنظیم بازار ایام عید و بخصوص مردم عزیز ایران که با همکاری و همراهی خود موجب موفقیت دولت در برنامه تنظیم بازار نوروز شدند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در دومین جلسه هیئت دولت در سال 89 که صبح روز چهارشنبه به ریاست دکتر محمود احمدی‌نژاد تشکیل شد، وزیر بازرگانی گزارشی از عملکرد آن وزارتخانه در خصوص تمهیدات و اقدامات به عمل آمده به منظور تنظیم بازار تعطیلات نوروز و همچنین چگونگی برپایی نمایشگاه اکسپو ارائه کرد و با تأکید اعضای هیأت دولت مبنی بر ضرورت استفاده از فرصت آن نمایشگاه برای معرفی توانمندی‌های ایران در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، مقرر شد تا حسب دستور رییس‌جمهور هر یک از وزیران و روسای سازمان‌ها یکی از معاونان خود را به عنوان مسئول پشتیبانی و حمایت از برنامه های جمهوری اسلامی ایران در خصوص نمایشگاه اکسپو وزارت بازرگانی معرفی نمایند.

در این جلسه همچنین رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گزارشی از میزان سفرهای نوروزی مردم به هیأت دولت ارائه داد. این گزارش حکایت از رشد 20 درصدی سفرهای برون‌شهری در نوروز سال 89 داشت.

همچنین براساس تصمیم هیأت دولت مقرر شد تا کارگروهی به مسئولیت رییس دفتر رییس‌جمهور و با عضویت وزیر مسکن و شهرسازی و معاون برنامه‌ریزی رییس‌جمهور تصمیمات لازم در خصوص احداث مراکز اجلاس‌های بین‌المللی در جزیزه کیش را اتخاذ کنند.

کد خبر 104022

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز