همشهری آنلاین: رئیس فرهنگ‌سرای قرآن از شرکت بیش از 100 هزار نفر از کودکان و نوجوانان در طرح «قرآن بخوانید، عیدی بگیرید» طی نوروز سال 89 خبر داد

«علی اکبر توپچی» رئیس فرهنگ‌سرای قرآن، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) با بیان این مطلب گفت: در نوروز امسال شرکت کنندگان در طرح «قرآن بخوانید، عیدی بگیرید» که از سوی فرهنگ‌سرای قرآن در سطح شهر تهران برگزار شد، از مرز 100 هزار نفر گذشت.

وی در ادامه افزود: فرهنگ‌سرای قرآن امسال در روزهای اول تا سوم نوروز با برپایی 600 غرفه نور در سطح شهر تهران، کودکان و نوجوانان را با قرآن کریم آشنا کرد و این تعداد غرفه نسبت به سال گذشته دو برابر شده بود.

رئیس فرهنگ‌سرای قرآن اظهار کرد: در نوروز امسال خانواده‌ها و کودکان از غرفه‌های نور طرح «قرآن بخوانید، عیدی بگیرید» اظهار رضایت کردند با این حال فرم‌های نظر‌سنجی در اختیار این عزیزان قرار دادیم تا با توکل بر خداوند متعال سال آینده این طرح با قدرت و گستردگی بیشتری برگزار شود.

توپچی تصریح کرد: در نوروز امسال تعداد مربیان مستقر در غرفه‌های نور نسبت به سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشت.

یادآوری می‌شود: طرح «قرآن بخوانید، عیدی بگیرید» با در اختیار داشتن غرفه‌های ثابت و سیار در مراکز مهم شهر میزبان خانواده‌های تهرانی و مهمانان نوروزی بود.

مکان غرفه‌های ثابت این طرح در نوروز 89 فرودگاه داخلی، پایانه‌های غرب، شرق و جنوب، راه‌آهن سراسری، امامزاده صالح (ع)، امامزاده حسن (ع)، امامزاده باغ‌فیض، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، حرم امام خمینی (ره)، مسجد النبی (ص) نارمک، مسجد امام جعفر صادق (ع)، فلکه دوم صادقیه، مسجد امام حسین (ع) در میدان امام حسین (ع)، مسجد امام حسین (ع) 16 متری امیری، مسجد نور میدان فاطمی، مسجدالرسول (ص) رسالت، مسجد ابوذر منطقه 17 شهرداری، فرهنگ‌سرای مترو هفت تیر، فرهنگ‌سرای خاتم و فرهنگ‌سرای قرآن بود. 

کد خبر 103957

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز