شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور با بیان این که ترافیک پس از تحویل سال محسوس نخواهد بود، گفت: مشکل و گره ترافیک در راه‌های کشور وجود ندارد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سرهنگ حسین علیشاهی افزود: به علت تحویل شدن سال نو، پس از تاریک شدن هوا بیشتر مردم از صبح فردا، سفرهای خود را آغاز خواهند کرد که با اجرای طرح توزیع سفر از روزهای گذشته و کنترل تردد وسائل نقلیه، مشکلی نخواهیم داشت.

وی با بیان این که سرد شدن هوا و هشدار سازمان هواشناسی، درباره وقوع طوفان و وزش بادهای همراه با گرد و غبار، شماری از مردم را نیز از سفر منصرف می‌کند، گفت: با اندیشیدن تدابیری مانند یک طرفه کردن برخی مسیرها تا 14 و 15 فروردین 89 ، تلاش خواهیم کرد مردم در بازگشت از سفرهای نوروزی نیز مشکلی نداشته باشند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور، همچنین از ترافیک سنگین در مسیر چالوس و ترافیک نیمه سنگین در مسیر هراز خبر داد.

علیشاهی گفت: مسیر تهران - کرج ترافیکی پر حجم و مسیر تهران - قم ترافیکی سنگین دارد.

وی با بیان این که سنگینی ترافیک بیشتر در خروجی‌های استان تهران مشاهده می‌شود و‌ وضع ترافیک راه های کشور بهتر از دیروز است، افزود: مه صبحگاهی مسیر فیروزکوه نیز تا 90 درصد از میان رفته است و رانندگان برای عبور از این مسیر مشکلی نخواهند داشت.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور گفت: مسیر تهران _ شریف آباد به سمت گرمسار، ترافیکی پرحجم دارد.

علیشاهی همچنین از وقوع 125 فقره تصادف رانندگی در جاده‌های کشور در24 ساعت گذشته خبر داد.

وی گفت: 45 فقره از تصادفات شبانه روز گذشته، تک وسیله‌ای بود و بی توجهی به جلو با 32 مورد، بیشترین علت تصادفات ثبت شده در این مدت است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور افزود: ‌30 فقره از این تصادفات به علت تخطی از سرعت مطمئن و 29 مورد نیز به علت انحراف به چپ روی داده است.

علیشاهی از مرگ 24 نفر در اثر تصادفات 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: این تصادفات 187 مجروح برجای گذاشت.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور گفت: تصادف میان دو دستگاه پراید در مسیر پل دختر - خرم آباد نیز، که ظهر دیروز به علت انحراف به چپ یکی از خودرو ها روی داد، 2 کشته و 6 مجروح برجای گذاشت و درتصادفی دیگری نیز در محور قم - اصفهان در محدوده نیزار، 8 نفرکشته و 3 نفر مجروح شدند.

کد خبر 103749

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز