پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۸۵ - ۱۱:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: سیلوستر استالونه اشیای استفاده شده در سری فیلم‌های راکی را به موزه ملی تاریخ آمریکا در واشنگتن دی سی داد.

به نوشته ال موندو، کمربندی که استالونه در فیلم اول از سری فیلم‌های راکی -که برنده جایزه اسکار شد- به عنوان بوکسور از آن استفاده کرده بود نیز در میان اشیای یاد شده قرار دارد. یک جفت از دستکش‌هایی که استالونه در فیلم دوم پوشیده بود نیز به موزه داده شد.

این اشیا در بخش گنج‌های تاریخ آمریکا در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.در این بخش یکی از ترومپت‌های لویی آرمسترانگ، نوازنده و خواننده سیاه پوست موسیقی جاز، و یک دست از کت و شلوار‌های ری چارلز، پیانیست و خواننده سیاه پوست و نابینای آمریکایی نیز نگهداری می‌شود. این اشیا تا زمان بازسازی موزه ملی تاریخ در موزه ملی هوا-فضای آمریکا به امانت سپرده خواهد شد.

یکی از مقامات موزه ملی تاریخ آمریکا در این باره گفت: اشیایی که از سوی استالونه به موزه اهدا شده از هر نظر جلوه‌گر فیلم‌های ورزشی است که در آمریکا ساخته شده‌اند.

سیلوستر استالونه  در اولین فیلم راکی ،1976، با بستن کمربند بوکسور‌ها در نقش بوکسوری گمنام ظاهر شد که قصد داشت برسر مقام قهرمانی جهان با بزرگان دسته سنگین وزن به رقابت بپردازد.

اخیرا نیز قرار است فیلم راکی بالبوا به کارگردانی استالونه در روز 20 دسامبر سال جاری در سینما‌های آمریکا اکران شود.

کد خبر 10368

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز