محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران ظهر پنجشنبه 16 آذر در اجتماع مردم آمل گفت: امروز بشریت گرفتار عالمانی است که از علم علیه بشریت استفاده می کنند.

به گزارش ایرنا رییس جمهوری در جمع مردم مشتاق آمل از این شهر به عنوان شهر هزار سنگر، مهد علم و عرفان و پرچم برافراشته نور و ایمان ملت ایران نام برد.

احمدی نژاد کسب و انتشار علم را یکی از درسهای مکتب پیامبر عنوان کرد و گفت: تمام انبیای الهی تلاش کردند که با نور علم و ایمان انسانها را از سیاهی و ظلمت برهانند.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه موحدان و مسلمانان باید پرچمدار علم و عرفان باشند ، گفت: فرق موحدان و مسلمانان با دیگران این است که موحدان علم را در خدمت پیشرفت و تعالی انسانها می‌خواهند اما کسانی که در مسیر پیامبران الهی نیستند علم محدود خود را در خدمت بشریت قرار نمی‌دهند و از علم برای سلطه بر بشریت و چپاول ملتها استفاده می‌کنند.

احمدی نژاد تاکید کرد : امروز بشریت گرفتار عالمانی است که از علم علیه بشریت استفاده می‌کنند و در مقابل انتشار علم مفید مقاومت می‌کنند و علم و دانش را در انحصار زورگویان و چپاولگران می‌خواهند.

رییس جمهورادامه داد : آن‌ها درمقابل تلاش ملتها برای دستیابی به علوم و فنون می‌ایستند اما خدا را شکر می‌کنیم که ملت ایران ومردم آمل اهل علم و تقوا هستند و علم را برای خدمت به بشریت و صلح و امنیت و پیشرفت به خدمت می گیرند.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد : امروز شاهدیم که ملت عزیز ایران درمقابل زورگویی‌ها و زیاده خواهی استکبار ایستاده است و در موضوع هسته‌ای به رغم مخالفتها و موانع زورگویان به توسعه و پیشرفت دست یافته و به قله‌های افتخار رسیده است.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد : زورگویان و قلدرها چه بخواهند و چه نخواهند ملت ایران تصمیم خود را گرفته است ، زورگویی‌ها را نپذیرفته و تا آخر نیز نخواهد پذیرفت.

احمدی نژاد دربخش دیگری از سخنان خود در جمع مردم آمل با تاکید بر تلاش برای سازندگی کشور گفت : باید دست به دست هم دهیم و کشور را بسازیم.

رییس جمهوری توزیع عادلانه تسهیلات و منابع ارزان قیمت در همه جای کشور را از جمله اقدامات دولت برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان عنوان کرد و گفت : سهم آمل از این منابع و تسهیلات ‪ 550‬میلیارد ریال است.

احمدی نژاد در ادامه توسعه شهرکهای صنعتی ، تسریع در طراحی و ساخت یک سد مناسب بر روی رودخانه هراز برای آمل ، احداث یک واحد دانشگاهی دولتی در آمل ، همچنین ساخت دو مجموعه ورزشی برای دختران و پسران آملی از جمله اقدامات در دستور کار دولت برای این شهرستان نام برد.

رییس جمهوری پس از سخنرانی در جمع مردم شهرستان آمل عازم شهرستان بابل شد.

کد خبر 10367

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز