همشهری‌آنلاین: همایون شجریان وگروه همنوازان حصار که کنسرت‌شان در تبریز در آخرین روزها توسط مدیر کل ارشاد این استان لغو شده بود،20 و 21 اسفند در قزوین کسنرت خود را برگزار خواهند کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت دل‌آواز،در این کنسرت دو نوازنده زن گروه  را همرای خواهند کرد. دو نوازنده‌‌ای که حضورشان در گروه باعث شد تا مدیر کل ارشاد اسلامی تبریز در اظهار نظری غیرقانونی غیرکارشناسانه دلیل عدم برگزاری کنسرت گروه همنوازان را به حضور این دو تن منتسب کند.[واکنش همایون شجریان به لغو کنسرت در تبریز]

بر اساس این گزارش گروه «همنوازان حصار»به سرپستی و آهنگسازی علی قمصری در روزهای  پنجشنبه و جمعه این هفته در در سالن شهید بابایی قزوین کنسرتشان ر  برگزار خواهند کرد.
علاقه مندان به تهیه بلیط کنسرت، می توانند با مراجعه به سایت ww.shajarianconcert.com نسبت به ایجاد عضویت و یا تکمیل و تصحیح اطلاعات قبلی خود اقدام نمایند. در صورت بروز مشکل یا داشتن سوال شماره تماس های 88727046 و 88727047 بخش پشتیبانی این سایت جوابگوی سوالات خواهد بود.

فروش بلیط از طریق این سایت از روز سه شنبه 18 اسفندماه آغاز خواهد شد.

این برنامه شامل قسمت‌هایی از آلبوم‌های «نقش خیال» و «آب، نان، آواز» می‌باشد.

همنوازان این گروه عبارتند از علی قمصری (آهنگساز و نوازنده تار)، سهراب پورناظری (کمانچه)، سامان صمیمی (کمانچه)، نگار خارکن (کمانچه آلتو)، مصباح قمصری (بم کمان)، علی اصغرعربشاهی (تار)، نوشین پاسدار (عود)، حسین رضایی نیا (دف)، همایون نصیری (دمام و سازهای کوبه‌ای) و آیین مشکاتیان (تنبک و کوزه) و همایون شجریان (آواز)

کد خبر 102854

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز