همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت:‌ از روزهای سوم تا یازدهم فروردین، میادین میوه و تره‌بار شهرداری به شهروندان خدمات ارائه خواهند کرد

حسین صفایی در گفتگو با خبرنگار سما با بیان این مطلب اظهار داشت:‌ از روز سوم تا ششم فروردین تنها میادین اصلی 15 گانه سازمان شامل میدان میوه و تره‌بار صادقیه ،‌جلال آل احمد، شهران ،‌هروی، آزادگان، پیروزی،آزادی، تهرانسر،‌ بهمن ،‌بعثت، ‌معلم، سهروردی، شهرک چشمه ،‌لواسانی و شهید غیبی باز خواهند بود، ‌ساعت کار این میادین از 8:30 تا 13 تعیین شده است.

وی افزود: کلیه میادین از روزهای 7 تا 11 فروردین دایر خواهند بود، این میادین در روزهای عادی از ساعت 8 تا 13 و 14:30 تا 17 دایر هستند همچنین در روزهای جمعه و اعیاد تعطیل در این تاریخ، ساعت کاری آنها 8 تا 13 خواهد بود.

مدیرعامل سازمان میادین تاکید کرد: تمامی بازارها و میادین در روزهای اول، دوم، دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه تعطیل خواهند بود.

صفایی همچنین با بیان اینکه بعد از ایام تعطیلات، ‌ساعت کار میادین نیز تغییر خواهد کرد بیان داشت:‌ از 14تا 31 فروردین ماه نیز میادین از ساعت 8 تا 13 و 14:30 تا 19:30 خدمات رسانی خواهند داشت همچنین در این تاریخ کلیه میادین در روزهای جمعه و اعیاد تعطیل از ساعت 8 تا 13 دایر هستند.

کد خبر 102759

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز