محمود احمدی نژاد در جمع مردم تنکابن تاکید کرد که به لطف خدا ملت ایران در زمینه هسته‌ای و فناوری پیروز است و دشمنان خود را منکوب خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، احمدی نژاد روز چهارشنبه 15 آذر در دومین روز دیدارش از مازندران در جمع مردم تنکابن خاطر نشان کرد : ملت ایران باتلاش و هوشمندی جوانان مستعد خود قله‌های فناوری را فتح کرده و به عنوان ملتی مقتدر ، شجاع و الگوی ملتهای منطقه مطرح شده است.

رییس جمهوری افزود : ملتهایی که دست نیاز به سوی قدرتهای زورگو و مادی دراز کرده و چشم امید به آن‌ها داشته‌اند ، عقب مانده‌اند و عزتی را کسب نکرده‌اند و کسانی که در مقابل ملت ایران ایستاده‌اند جز ذلت و خواری، سرنوشت دیگری ندارند .

احمدی نژاد ادامه داد: ملت ایران به لطف خدا و پایداری‌اش مسیر فناوری هسته‌ای را تا نزدیکی قله پیموده است و تنها یک گام باقی مانده که به تلاش و کوشش ملت این یک گام را نیز با قدرت برخواهیم داشت و تا قبل از پایان سال جشن بزرگ هسته‌ای را در سراسر ایران بر پا خواهیم کرد.

رییس جمهوری خطاب به دشمنان ایران اسلامی گفت : بدخواهان ملت بدانند این ملت ایستاده است و فریاد مردم تنکابن به نمایندگی از ملت ایران شنیده می شود که بر حق ملت ایران در استفاده از فن‌اوری هسته‌ای پافشاری می‌کنند دشمنان ایران باید گوشهای خود را باز کنند و بشنوند.

احمدی نژاد در ادامه بر تلاش همه برای ساختن کشور و تبدیل آن به الگوی کشورهای منطقه تاکید کرد و گفت: باید دست به دست هم دهیم با وحدت و کار و تلاش و مجاهدت و توکل بر خدا و براساس عدالت کشور را بسازیم.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: عدالت یعنی اینکه همه استعدادها شکوفا شود و عمران و آبادی در همه این سرزمین جاری شود و همه از مواهب کشور بهره مند شوند.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید برآنکه در سفر استانی دولت به استان مازندران ، تصمیمات فراوانی برای توسعه این استان در دستور کار دولت است، طولانی بودن این استان را یکی از مشکلات آن عنوان کرد.

رییس جمهوری در پاسخ به درخواست مردم شهر تنکابن مبنی بر ارتقای این شهرستان از نظر تقسیمات کشوری، گفت: دولت در سفرهای‌استانی درمورد تقسیمات کشوری تصمیم‌گیری نمی‌کند و این موضوعات باید در جلسات عادی دولت و با حضور وزیر کشور بررسی شود.

احمدی نژاد تصریح کرد: برخی امور با مشکل قانونی مواجه است و نیاز به مصوبه مجلس و قانون دارد که باید از طریق قانونی نسبت به انجام آن اقدام کرد ، بعضی کارها را نیز می‌توان از راههای میان بر انجام داد و مشکلات را حل کرد.

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش تلاش برای رفع بیکاری ازطریق ارائه تسهیلات ارزان قیمت و زودبازده را از اقدامات مفید دولت عنوان کرد و سهم تنکابن از تسهیلات ارزان قیمت در سال ‪ ۸۵‬را ‪ ۵۰۰‬میلیارد ریال اعلام کرد.

احمدی نژاد از احداث پایانه گل و گیاه در تنکابن، تکمیل راه تنکابن به الموت قزوین، تکمیل مجتمع ورزشی کارگران و تکمیل سالن‌های ورزش عباس آباد و سلمانشهر و احداث دو مجموعه ورزشی مجهز در تنکابن را از جمله تصمیمات در دستور کار دولت برای تنکابن عنوان کرد .

رییس جمهوری درپاسخ به درخواست مردم تنکابن درمورد جاده کمربندی تنکابن که از سالها قبل در دست اجرا است ، نیز گفت : دولت در استان مازندران در مورد کمربندی تنکابن یک تصمیم و اقدام انقلابی خواهد داشت.

احمدی نژاد همچنین در جمع مردم پرشور تنکابن با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال پیامر اعظم ، سال پیامبر را سال تلاش و سازندگی بیشتر و پیروزیهای مکرر برای ملت ایران توصیف کرد.

رییس جمهوری در ادامه دیدارهای خود با مردم شهرستانهای استان مازندران برای دیدار با مردم چالوس ، تنکابن را به مقصد این شهر ترک کرد.

کد خبر 10271

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز