همشهری‌آنلاین: کتاب چهار جلدی نظریه‌های ارتباطات؛ ساعت ۱۶ یکشنبه ۹ اسفند با حضور جمعی از کارشناسان و صاحب‌نظران در فرهنگسرای رسانه رونمایی می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا؛ در پانزدهمین نشست زرین قلم که به رونمایی از کتاب‌های جدید حوزه علوم اجتماعی و ارتباطات اختصاص دارد، کتاب «نظریه‌های ارتباطات؛ مفاهیم انتقادی در مطالعات رسانه‌ای و فرهنگی» با مشارکت پژوهشکده مطالعات اجتماعی و فرهنگی رونمایی خواهد شد.

یونس شکرخواه، رییس موسسه مطالعات آمریکای شمالی و اروپای دانشگاه تهران، حسن نمکدوست تهرانی، مدیر مرکز آموزش موسسه همشهری و سعیدرضا عاملی، رییس دانشکده مطالعات جهان در این برنامه حضور دارند.

کتاب «نظریه‌های ارتباطات؛ مفاهیم انتقادی در مطالعات رسانه‌ای و فرهنگی» ۷۹ مقاله از صاحب‌نظران مطالعات رسانه‌ای و فرهنگی را در بردارد. این اثر را «پل کوبلی» گردآوری کرده و برگردان فارسی آن زیر نظر دکتر سعیدرضا عاملی، دانشیار گروه ارتباطات دانشگاه تهران، به رشته تحریر درآمده است.
 
«شاهو صبار» مترجم جلد اول، «هادی خوشنویس» مترجم جلد دوم، «احسان شاقاسمی» مترجم جلد سوم و «گودرز میرانی» مترجم جلد چهارم این مجموعه ۲۳۰۰ صفحه‌ای‌اند.

ابن برنامه در فرهنگسرای رسانه به نشانی میدان ولی‌عصر(عج)، ابتدای بلوار کشاورز، جنب پایگاه انتقال خون، پلاک ۲۸ برپا می‌شود.

کد خبر 102433

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز