چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۰:۱۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: چهارمین نماینده فوتبال کشورمان در هشتمین دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نخستین دیدار خود برابر الشباب عربستان را با تساوی به پایان رساند تا نوار سه پیروزی دیگر نمایندگان ایران در این رقابت‌ها قطع شود.

به گزارش مهر، در آخرین دیدار روز دوم هشتمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا دو تیم الشباب عربستان و سپاهان ایران از گروه سوم این رقابت‌ها از ساعت 20:50 دقیقه به قضاوت عبدالله مسعود از عمان و در ورزشگاه ملک فهد به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در نیمه اول این دیدار سیدجلال حسینی موفق شد ‌در دقیقه 13 با ضربه سر گل برتری سپاهان را وارد دروازه الشباب کند اما در نیمه دوم و در دقیقه 69 فیصل سلطان موفق شد گل تساوی را وارد دروازه سیدمهدی رحمتی کند.

در این دیدار سپاهان بارها صاحب موقعیت های مطلوب برای گلزنی شد که ابراهیم توره با از دست دادن این موقعیت‌ها یک پیروزی با ارزش را از سپاهان گرفت.

سپاهان تنها تیم ایرانی در هفته نخست هشتمین دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود که نتوانست حریف عرب خود را شکست دهد. ذوب آهن یک بر صفر الوحده امارات را شکست داد، مس کرمان 4 بر 2 الاهلی امارات را برد و استقلال نیز برابر الاهلی عربستان 2 بر 1 به پیروزی رسید. [برد شیرین استقلال در نخستین گام برابر الاهلی]

هفته دوم این رقابت‌ها روزهای 18 و 19 اسفندماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 102305

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز