همشهری آنلاین: دومین روز از نخستین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی پلیس های جهان در کویت با کسب اولین مدال ایران توسط صفیه صحراگرد در تفنگ بادی 10 متر و قرار گرفتن سه نماینده کشورمان در رده‌های دوازدهم، بیستم و بیست وچهارم پیگیری شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دوره مسابقات قهرمانی تیراندازی پلیس‌ های جهان صبح امروز(چهارشنبه 28 بهمن ماه) با حضور 600 تیرانداز از 43 کشور و با برگزاری دیدارهای ماده تفنگ 10 متر و تراپ بانوان ومردان پیگیری شد.

در این روز در ماده تفنگ بادی 10 متر بانوان ستوان دوم صفیه صحراگرد موفق شد با 5/496 امتیاز اولین مدال برنز کشورمان را در این رقابتها بدست آورد.

در این بخش تیراندازانی از کویت و قزاقستان اول و دوم شدند. ستوان سوم زینب نجاریان دومین نماینده کشورمان نیز در میان 46 شرکت کننده در این ماده در رده بیستم مسابقات قهرمانی جهان ایستاد.

در پایان مسابقات تفنگ بادی مردان و در رقابت با 45 تیرانداز ستوان اول سعید مسروری با کسب امتیاز 577 به عنوان دوازدهم دست یافت و از راهیابی به مرحله فینال بازماند.

استوار مصطفی فروغی هم در این ماده با 570 امتیاز در رده بیست و چهارم قرار گرفت. در این ماده تیراندازانی از رومانی مدال طلا گرفت و نمایندگان اوکراین دوم و سوم شدند.

فردا (پنجشنبه 29 بهمن ماه) این رقابتها در بخش تپانچه بادی 10 متر پیگیری می‌شود. تیم ایران با ترکیب 6 تیرانداز زن و 9 ورزشکار مرد سه روز پیش راهی کویت شده و تنها در بخش اهداف ثابت در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

مسابقات جهانی تیراندازی پلیس ‌های جهان با حضور تیم‌ هایی از 43 کشور جهان از27 بهمن ماه آغاز و به مدت هشت روز در کویت پیگیری می‌شود. 

کد خبر 101794

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز