همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت حتی اگر واعظ آشتیانی هم از استقلال برود به این تیم بازنخواهد گشت

به گزارش مهر، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از شکست مقال ذوب آهن در شهرآورد اصفهان با بیان اینکه از چند تیم عربی پیشنهاد دارد، برای ماندن در سپاهان ابراز تمایل کرد و گفت: حتی اگر واعظی آشتیانی فصل بعد از استقلال برود به این تیم برنمی‌گردم. 
وی در جمع خبرنگاران گفت: عملکرد بازیکنان تیم خود را پیش از گل ذوب آهن ستایش می‌کنم اما آنها پس از گل برتری حریف احساسی بازی کرده و 5-6 موقعیت خوب گلزنی را به راحتی از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: گل تیم ذوب آهن درحالی به ثمر رسید که یکی از بازیکنان ما روی کرنر ارسالی حریف اشتباهی انجام داد، بازیکنی که نمی‌خواهم نام آن را ببرم و همین گل باعث شکست ما شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه تیمش در نیمه دوم این دیدار بازی هجومی و به مراتب بهتر از ذوب آهن را ارائه داد، افزود: ما تا قهرمانی در لیگ برتر7 فینال مهم دیگر پیش رو داریم و برای رسیدن به این موفقیت بازی به بازی جلو می‌رویم، گرچه با این شکست حاشیه قهرمانی ما در لیگ کم شد.

وی با اشاره به اینکه موقعیت‌های گل ما در جریان این دیدار بیش از ذوب آهن بود اما تیم ما در این دیدار بدشانس بود، تاکید کرد: در مجموع ما 7 امتیاز از تیم‌ ذوب آهن جلو هستیم نه 6 امتیاز زیرا تفاضل گل ما بهتر از آنها بوده و همین مساله در روزهای پایانی به ما کمک شایانی می کند.

قلعه نویی در پایان گفت: فصل آینده اگر در ایران باشم دوست دارم در سپاهان بمانم و به استقلال نمی‌روم حتی اگر واعظ آشتیانی از این تیم برود. در حال حاضر مدیر برنامه‌هایم با چند باشگاه عربی مذاکراتی انجام داده است که فعلا نام آنها را نمی‌گویم و در پایان فصل در خصوص تیم آینده‌ام تصمیم گیری می‌کنم.

کد خبر 101762

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز