سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نخستین بار چیدمان سوالات دفترچه‌های آزمون کارشناسی ارشد در هر دفترچه و برای هر داوطلب متفاوت است

 محمد حسین سرورالدین در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر با اشاره به برخی تغییرات در برگزاری آزمون کارشناسی ارشد امسال افزود: دفترچه سئوالات این آزمون شخصی سازی شده است و نام و مشخصات هر داوطلب بر روی این دفترچه درج می‌شود.

وی درباره تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد گفت: این آزمون صبح و عصر روزهای چهارشنبه 28، پنجشنبه 29 و جمعه 30 بهمن در41 شهرستان و97 حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان می‌توانند برای دریافت کارت اینترنتی ورود به جلسه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای گرفتن پرینت اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.

سرورالدین با بیان این که شمار داوطلبان آزمون امسال نسبت به آزمون سال گذشته حدود 100 هزار نفر افزایش داشته است؛ تصریح کرد: در این آزمون حدود 830 هزار داوطلب ثبت نام کردند که 49 و نیم درصد آنها بانوان و 50 و نیم درصد آقایان هستند.

وی افزود: نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد در نیمه دوم اردیبهشت سال آینده اعلام   می‌شود و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از هفته اول خرداد می‌توانند؛‌ رشته انتخاب کنند. 

کد خبر 101683

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز