همشهری‌آنلاین: بهروز غریب‌پور بعد از سخنان انتقاد آمیز محمد معتمدی، خواننده اپرای مولوی، ضمن تمجید از صدای او انتقاداتش را وارد ندانست.

به گزارش همشهری‌آنلاین  به نقل از ایسنا بهروز غریب‌پور گفت:

محمد معتمدی یکی از بهترین خوانندگان نسل جوان است که اگر عاشق صدای او نبودم قطعا در اپراهای «عاشورا» و «مولوی» از او دعوت نمی‌کردم.[انتقاد خواننده نقش مولانا از نحوه اطلاع‌رسانی اپرای مولوی]

کارگردان «اپرای مولوی» با اشاره به اعتراض اخیر محمد معتمدی نسبت به کم‌توجهی رسانه‌ها و نحوه طراحی پوسترهای این اثر توضیح داد: اعتراض معتمدی در دو بخش رسانه‌ها و پوسترهای تبلیغی این نمایش متمرکز بود که در بخش رسانه‌ها به گمان بنده پوشش خبری مناسبی صورت گرفته است و من در تمامی اخبار و گفت‌وگوها که در روزنامه‌ها منعکس می‌شد، از تمامی خواننده‌های گروه و به‌خصوص ایشان و همایون شجریان نام بردم اما این غفلت شاید از سوی رسانه‌ها صورت گرفته است که تا امروز گفت‌وگوی مجزایی با محمد معتمدی نداشتند.

او همچنین درباره‌ی نحوه انتشار و طراحی پوسترهای این اپرا نیز توضیح داد: تصمیم‌گیرنده تمام مواد تبلیغی این کار خودم بودم و هیچ مسوول دیگری در این زمینه تصمیم‌گیری نکرده است، اما صحبت‌های معتمدی که اشاره به نوع طراحی پوستر داشتند، نوع کم‌لطفی محسوب می‌شود زیرا در این پوسترها اسم ایشان و تمام خواننده‌ها قید شده است اما خصلت اصلی پوستر جذب مخاطب عام است و به همین دلیل هم به‌عنوان طراح این ابزار تبلیغاتی و با هوشیاری نسبت به کشش نام همایون شجریان برای مخاطب عام اسم او را حتی بالاتر از خودم قرار دادم.

این کارگردان تئاتر عروسکی تأکید کرد: انتشار پوسترهای این نمایش تعیین‌کننده ارزش‌های هنرمندان و اثر نیست، بلکه بیش از هرچیز تمایل به جذب مخاطب عام دارد و قطعا میان تمام اسامی موجود در این نمایش عنوان همایون شجریان جذاب‌تر است و به همین دلیل با توجه به علایم، نشانه‌ها و روش‌هایی که انتشار پوستر مورد توجه دارد به این کار پرداخته‌ام.

او همچنین با اشاره به بروشورهای نمایش «اپرای مولوی»عنوان کرد: اسامی تمام خواننده‌ها به ترتیب حضورشان و نقشی که دارند در بروشور عنوان شده است و این بروشور هرشب در اختیار تماشاگران قرار می‌گیرد، پس می‌بینید که هیچ غفلتی در این زمینه نشده است و محمد معتمدی در این مورد کمی احساساتی شده است و نباید بی‌توجهی رسانه‌ها را به حساب بنده و یا سایر مسوولان بگذارد.

او در پایان گفت: محمد معتمدی لحظات بی‌نظیری در صدای خود دارد که باید در تاریخ آواز ایران ثبت شود. او فردی باشخصیت، پیگیر و طراز اول است، اما بروشور این نمایش سندی برای رد نقطه‌نظرات ایشان محسوب می‌شود و بینندگانی که تماشاگر اپرای مولوی هستند گواهی می‌دهند که 17 خواننده برجسته در این کار حضور دارند و شبی نیست که ما صدای محمد معتمدی را در کنار دیگران بشنویم و به او آفرین نگوییم. به همین دلیل هم ما نه قصد تحقیر و نه نادیده گرفتن ایشان را نداشته‌ایم.

کد خبر 101563

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز