یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس شورای اصناف گفت: 22 هزار غرفه در 300 نمایشگاه بهاره از دوازدهم تا بیست و سوم اسفند کالاهای پرتقاضای بازار شب عید را عرضه خواهند کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، قاسم نوده فراهانی با بیان اینکه قیمت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه‌ها 10 تا 20 درصد پایین تر از قیمت بازار خواهد بود، افزود: کارشناسان وزارت بازرگانی، مجامع امور صنفی و اتحادیه ها؛ کیفیت کالاها و درج قیمت مصوب را کنترل خواهند کرد.

وی گفت: پوشاک، کیف و کفش‌، مواد غذایی و پروتئینی، خشکبار و آجیل، شیرینی و شکلات و دیگر نیازهای مردم در این نمایشگاه توزیع خواهد بود.

رئیس شورای اصناف باردیگر با تاکید براینکه اتحادیه ها موظف هستند در قالب فروش فوق العاده قیمت ها را در شب عید کاهش دهند، افزود: بازرسان با تخلف غرفه داران به شدت برخورد می‌کنند.

فراهانی در ادامه از طرح نظارت ویژه نوروزی به عنوان برنامه های شورای اصناف کشور خبر داد و گفت: این طرح با همکاری بازرسی اصناف، تعزیرات و بازرسی وزارت بازرگانی از اول اسفند تا 20 فروردین اجرا می شود.

رئیس شورای اصناف، توزیع گوشت گرم قرمز و مرغ را از دیگر طرح های تنظیم بازار اعلام کرد و گفت: از 20 بهمن در تهران 200 تن مرغ گرم با قیمت مصوب هر کیلوگرم - 2450 تومان آغاز شده است که تا سه ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت:‌ عرضه گوشت گرم گوساله هم به قیمت هر کیلوگرم 7 هزار و 300 تومان از روزها قبل در 200 واحد صنفی آغاز شده است و این هفته 100 واحد دیگر اضافه خواهد شد.

کد خبر 101549

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز