چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرانجام بعد از هفت تساوی، پرسپولیس با برتری 2 بر یک برابر استقلال به سریال تساوی‌های پی در پی دربی خاتمه داد.

تیم‌های پرسپولیس و استقلال  در شصت‌و هشتمین رویرویی ساعت 14:30 در ورزشگاه آزادی و در حضور 70 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند.

بعد از 5 دقیقه نخست بازی که دو تیم به سنجش یک‌دیگر پرداختند، استقلال نبض بازی را به دست گرفت که حاصل آن گل دقیقه 16 فرهاد مجیدی بود. در این گل اشتباه یک مدافع پرسپولس و به هم خوردن تعادل مدافع دوم این تیم به کمک مجیدی تیز هوش آمد تا این فرصت را به گل برتری تیم‌اش تبدیل کند.

بعد از این گل به روال معمول تیم بازنده بود که تحرک  بیشتری از خود نشان داد  و همین موضوع باعث شد تا اینبار روی اشتباه مدافع استقلال هادی نوروزی در دقیقه 37 گل تساوی را به ثمر برساند.

در نیمه دوم استقلال در یک صحنه، بر اثر اشتباه مدافع پرسپولیس صاحب موقعیت بسیار خوبی شد که با ضربه بد سید صالحی و دفع خوب حقیقی این توپ گل نشد، دقیقه‌ای بعد این پرسپولیس بود که یک موقعیت ایده‌آل را از دست داد.

در ادامه بازی نیز دو تیم موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری از دست دادند. پرسپولیس در دقیقه 85 نیز  با درخشش وحید طالب‌لو فرصت بسیار مناسبی را از دست داد.

سرانجام در دقیقه 86 کریم باقری با شوتی سرکش دروازه استقلال را باز کرد تا طلسم تساوی های دربی شکسته شود.

قضاوت این مسابقه بر عهده سعید مظفری زاده بود. وی از استقلال به سیاوش اکبرپور و آرش برهانی و مهدی امیر آبادی و از پرسپولیس به حسین بادامکی کارت زرد داد.
استقلال و پرسپولیس هر دو 40 امتیازی بودند که با این پیروزی، پرسپولیس 43 امتیازی شد و به جای استقلال در رده سوم جای گرفت.

کد خبر 100928

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز