گروه اقتصادی: براساس زمان‌بندی اعلام شده توسط مرکز آمار ایران، از امروز تا 14 بهمن، خانوارهای 5 نفره و بیشتر می‌توانند با مراجعه به‌نشانی www.amar.org.ir اطلاعات اقتصادی خود را تایید یا به آن اعتراض کنند.

همچنین تمامی خانوارهایی که براساس زمان‌بندی فوق موفق به مراجعه نشده‌اند، از 15 تا 22 بهمن به‌مدت 8 روز می‌توانند به تایید یا اصلاح اطلاعات اقتصادی خود اقدام کنند.
برای ورود به سامانه نیاز است که افراد کد رهگیری خود را - که پیش از این به هنگام تحویل فرم اطلاعات اقتصادی خانوار تحویل گرفته‌اند – به‌همراه کد ملی سرپرست خانوار به همراه داشته باشند.

کسانی که به‌اینترنت دسترسی ندارند، می‌توانند از طریق 9500 دفتر ICT روستایی و یا دفاتر پست در شهرها به اصلاح یا تایید اطلاعات خود اقدام کنند. هزینه خدمات پستی به‌این منظور در روستاها رایگان است. همچنین با ارسال شماره ملی سرپرست خانوار به شماره 300000 نیز می‌توان از خوشه خانوار مطلع شد.

براساس اطلاعیه جدید مرکز آمار ایران، در همه استان‌های کشور به جز استان تهران، علاوه بر مراجعه به سایت مرکز و استفاده از پیام کوتاه، هموطنان می‌توانند با شماره تلفن گویای 8587-021 تماس بگیرند و با ارائه شماره ملی و کد رهگیری خود، از خوشه خانوار خود مطلع شوند.

کد خبر 100703

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز