گروه حوادث: 2 مرد جوان که به اتهام تجاوز به زنی در یک خانه سرایداری در منطقه لواسان به اعدام محکوم شده بودند، ظهر 10بهمن در زندان اوین به دار مجازات آویخته شدند.

آبان‌ماه امسال، مردی افغانی سراسیمه نزد ماموران کلانتری لواسان رفت و ماموران را در جریان حمله 3 مرد شیطان صفت به خانه‌اش قرار داد. این مرد مدعی شد: با همسر و فرزندانم در خانه بودیم که 3 مرد جوان که آنها را از قبل می‌شناختم از بالای دیوار خود را به حیاط رساندند.

آنها بعد از ورود به خانه‌ سرایداری، دست و پای مرا بستند و برای اینکه فریاد نزنم، به دهانم چسب زدند. یکی از آنها به سراغ فرزند 6 ماهه‌ام رفت و همسرم را تهدید کرد اگر صدایش در بیاید، فرزندمان را خواهد کشت.

آنها بی‌توجه به گریه‌ها و التماس‌های همسرم، در برابر چشمان فرزندانم به او تجاوز کردند و بعد از آن پا به فرار گذاشتند. دقایقی بعد از رفتن آنها، همسرم توانست دست و پای مرا باز کند و من هم به سرعت خودم را به کلانتری رساندم تا ماجرا را اطلاع دهم.

بعد از اظهارات تکان‌دهنده مرد جوان، تحقیقات برای دستگیری مردان شیطان صفت آغاز شد. از آنجا که شاکی پرونده مدعی بود که متهمان را می‌شناسد، وی بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت.

او گفت: من در یک کارخانه کار می‌کنم و به همراه همسرم کار سرایداری ویلای صاحبکارم را هم به‌عهده داریم. 3 مردی که به خانه ما حمله کردند، قبلا در کارخانه‌ صاحبکارم کار می‌کردند اما بنا به دلایلی از آنجا اخراج شدند.

آنها تصور می‌کردند من باعث اخراجشان شده‌ام و به همین دلیل احتمال می‌دهم که با این کار قصد داشته‌اند از من انتقام بگیرند. با این اطلاعات، جست‌وجو برای دستگیری مردان شیطان صفت شروع شد و ماموران موفق شدند 2 نفر از متهمان را در یک خانه مجردی دستگیر کنند اما همدست آنها که متوجه ماجرا شده بود، بدون برجا گذاشتن ردی از خودش ناپدید شده بود.

دستگیری 2 متهم و انتشار این خبر در روزنامه‌ها، واکنش‌های مختلفی از سوی مسئولان قضایی و مجلس شورای اسلامی را به همراه داشت. به دستور رئیس قوه قضاییه، پرونده برای رسیدگی ویژه به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و از دیگر سو، گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی تهران، تحقیقات برای دستگیری متهم فراری را آغاز کردند.

درحالی‌که تحقیقات برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه داشت، محاکمه 2 متهم دستگیر شده در وقت فوق‌العاده در شعبه 72 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد و هر دو متهم به دفاع از خود پرداختند. قضات دادگاه بعد از شنیدن دفاعیات آنها، هر دو مرد جوان را مجرم شناخته و آنها را به اعدام محکوم کردند.

بعد از تایید این حکم در دیوانعالی کشور، پرونده برای اجرای حکم به دادسرای جنایی تهران ارسال شد و ظهر 10بهمن هر دو متهم پرونده در محوطه زندان اوین، به دار مجازات آویخته شدند.

کد خبر 100599

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز