مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ضمن تأکید بر اینکه ظرف هفته گذشته بخشی از بدهی خود به وزارت بهداشت را پرداخت و بدین ترتیب فاصله معوقات را کاهش داده‌ایم

بخشی از دلایل پذیرش نشدن دفترچه‌های بیمه‌ سازمان در بیمارستان‌ها و مراکز دولتی و طرف قرارداد را مربوط به کسری بودجه وزارت بهداشت عنوان کرد، نه بدهی تأمین اجتماعی به این وزارتخانه.

علی ذبیحی در گفت‌وگو با ایسنا، در عین حال گفت: البته اینها به مباحث سیاسی بازمی‌گردد و این اقدامات با موضوعات سیاسی بی‌ارتباط نیست. ذبیحی افزود: برخی از این مدیریت‌ها فکر می‌کنند چون دو تا سؤال مطرح است، می‌توانند بقیه مسائل را نیز با آن قاطی کرده و خلاصه از این نمد، کلاهی برای خود درست کنند.

وی در پاسخ به اینکه با فرض بدهی تأمین اجتماعی به بیمارستان‌های دولتی آیا این مراکز می‌توانند از پذیرش دفترچه‌های بیمه سازمان خودداری کنند، گفت: اگر طرح «نظام الزام» نباشد، مایل نیستیم با خیلی از بیمارستان‌های دولتی قرارداد منعقد کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ضمن اشاره به کاهش فاصله معوقات تأمین اجتماعی با وزارت بهداشت، میزان بدهی کنونی سازمان متبوعش به وزارت بهداشت را 50 تا 60میلیارد تومان عنوان کرد.

کد خبر 100178

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز