همشهری‌آنلاین: محمد کرم‌پور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت:

فناوری‌های جدید به کمک بشر آمده تا با دقت٬ سرعت و فراگیری بیشتری به طرح اندیشه‌ها و آرمان‌های خود بپردازد.

وی که در دیدار مسئولین دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک سخن می‌گفت ادامه داد: سخن بنده دلیلی بر بی‌نقص و بی آسیب بودن این فناوری‌ها نیست بلکه معتقدم رعایت اصول اخلاقی٬ اصل اساسی در دستیابی به موفقیت با بهره‌گیری از امکانات تکنولوژیکی است. [محور مقالات پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک اعلام شد]

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: اگرچه تأکید براخلاق مداری و کوتاه نیامدن از اصول اخلاق حرفه‌ای وظیفه تمامی مدیران٬ مسئولین و کارکنان یک سازمان است اما روابط عمومی‌ها در این حوزه بیش از هر واحد سازمانی دیگر وظیفه دارند.

کرم‌پور در ادامه سخنان خود به اهمیت زیر ساخت‌های ارتباطی برای توسعه روابط عمومی الکترونیک اشاره کرد و افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری روابط عمومی٬ تخصصی‌تر شده است و در این میان٬ سازمانی موفق به اجرای برنامه‌های توسعه‌ای خواهد شد که از طریق کارشناسان ارتباطی خود با مخاطبانش به تفاهم رسیده و در فضایی تعاملی به اجرای برنامه‌هایش بپردازد.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجموعه اقدامات دبیر‌خانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک را به دلیل تولید ادبیات تخصصی و بومی٬ قابل قبول ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک به اهداف از پیش تعیین شده دست یابد. در این دیدار دکتر محمد سلطانی‌فر از اساتید علوم ارتباطات و روابط عمومی نیز بر ضرورت استقرار نظام روابط عمومی الکترونیک در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف تأکید کرد.

گفتنی است٬ پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک، ۲۸اردیبهشت ماه سال 89 و به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی در تقویم رسمی کشور در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 100173

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز