اطلاعات ثبت‌نامی کلیه داوطلبان ثبت‌نام‌کننده آزمون کارشناسی و کارشناسی‌ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور به‌مدت 2روز طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (7 و 8 بهمن ماه) روی سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org برای مشاهده داوطلبان و به‌منظور اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده، قرار می‌گیرد.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه پیام‌نور در30 اردیبهشت ماه سال آینده، عنوان کرد: در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه 235 هزار و 414 نفر ثبت‌نام کردند.

حسین توکلی، با بیان اینکه در این دوره از آزمون فراگیر کارشناسی ارشد 102 هزار و 986 نفر ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: شرکت در آزمون‌های پایان نیمسال دانش‌پذیری مشتمل بر 8 تا 10 واحد درسی، کسب نمره نهایی لازم با توجه به ظرفیت پذیرش در رشته محل‌های انتخابی است.

وی با بیان اینکه مهمان شدن، انتقال، تغییر رشته و گرایش در دوره‌های کارشناسی‌‌ارشد ممنوع است، اظهار کرد: تعداد کل واحدهای درسی در هر رشته تحصیلی برای اخذ مدرک تحصیلی کارشناسی‌ارشد حسب رشته تحصیلی از 28 تا 32 واحد درسی است. دانشجو حسب مورد به تشخیص گروه آموزشی موظف به اخذ و گذراندن واحدهای جبرانی (حداکثر 24 واحد درسی) و واحدهای اضافی (حداکثر 8 واحد) است.

او با اشاره به رقابت 11 هزار و 428 هزار داوطلب در آزمون فراگیر کارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام‌نور، عنوان کرد: در این دوره داوطلب برای تغییر وضعیت از دانش‌پذیری به دانشجو باید ضمن داشتن شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش دانشجو و شرایط نظام وظیفه، تمامی شرایط لازم را نیز کسب کند.

معاون سازمان سنجش با اشاره به ثبت‌نام 121 هزار نفر در آزمون فراگیر کارشناسی، تصریح کرد: مهلت اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی آزمون‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور سال 1389 از 7 بهمن ماه آغاز می‌شود.

کد خبر 100010

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز