جمعه ۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۲
۰ نفر

همشهریآنلاین: سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان پس از پیروزی تیمش برابر پیکان قزوین گفت:

خوشحالم که در دومین دوره‌ی حضورم در ابومسلم باز هم هواداران باخت ابومسلم را در ورزشگاه ثامن ندیدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرویز مظلومی در جمع خبرنگاران افزود: بازی خوب و سرعتی در مقابل پیکان انجام دادیم و خوشحالم که به سه امتیاز که خواسته اصلی ما از این بازی بود رسیدیم.

وی ادامه داد: ابومسلم به دلیل باخت‌های پیاپی‌اش در لیگ با استرس و فشار بازی می‌کرد و این هم باعث شد که در دقایق آخر بازی پیکان بر روی دروازه ما فشار بیاورد اما باز هم بر روی ضد حمله‌ها می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به پیکان بزنیم.


وی با اشاره به دوره قبلی حضورش در تیم ابومسلم خاطرنشان کرد: در دوره قبل هیچ گاه با ابومسلم در ثامن شکست نخوردم و خوشحالم اکنون هم چنین اتفاقی نیفتاد و با این پیروزی تیم از زیر فشار و استرس باخت‌های پیاپی خارج شد.


وی ادامه داد: بازیکنانم به آمادگی ذهنی برد رسیده‌اند و می‌توانند روزهای خوبی را در آینده داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان درخصوص داوری این بازی گفت: داور بسیار جوان بود اما عملکرد خوبی در این بازی پرفشار داشت و اعتراضی به عملکرد او ندارم.


مظلومی در پاسخ به سوالی درخصوص علت برکناری دو تن از اعضای کادر فنی و سه بازیکن ابومسلم از این تیم گفت: این برکناری‌ها مساله‌ای بین خود ماست و ترجیح می‌دهم آن را عنوان نکنم.

وی افزود: باید در تیم نظم و انضباط حاکم شود اینجا سرمربی دارد و اگر قرار است ارتباطی با مدیرعامل برقرار شود باید از طریق سرمربی باشد.

وی ادامه داد: گابریل و پژمان جمشیدی که از تیم کنار گذاشته شدند بازیکنان بسیار خوبی هستند اما من احساس کردم که نمی‌توانند هیچ کمکی به آینده ابومسلم بکنند. گابریل و جمشیدی بی‌انگیزه شده بودند و ترجیح دادم از بازیکنان جوان به جای آنها استفاده کنم وگرنه از این دو بازیکن هیچ بی‌نظمی سرنزده است.

سرمربی ابومسلم در خصوص شایعه حضور علی حنطه، سرمربی تیم پیام خراسان در کادر فنی تیم ابومسلم گفت: با حنطه ارتباط بسیار خوبی دارم اما وی سرمربی پیام است و قرار نیست به ابومسلم بیاید.

مظلومی در خصوص بازی هفته آینده تیمش در مقابل استقلال تهران نیز گفت: بازی با استقلال در ورزشگاه آزادی همیشه سخت است اما من تلاش می‌کنم که تیمم در مقابل استقلال بازی آبرومندانه‌ای انجام دهد.

به گزارش ایسنا، حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پیکان قزوین پس از شکست تیمش در مقابل ابومسلم به کنفرانس خبری نیامد و حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد

کد خبر 100005

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز