همشهری آنلاین: شرکت ساعت‌سازی سوئیسی بوشره برای نمایش ثروتش، گرانقیمت‌ترین موتورسیکلت جهان را به یکی از مشهورترین شرکت‌های ساخت موتور، هارلی‌دیویدسون سفارش داده‌است.

 

براساس گزارش نيواطلس، اين موتور سيكلت كه هارلي ديويد‌سون بلو اديشن (Harley-Davidson Blue Edition) نام دارد، موتوري 1.9 ميليون دلاري است كه دو ساعت رايگان بوشره نيز به همراه آن به خريدار اهدا مي‌شود.

در بدنه اين موتور 360 قطعه الماس، و پيچ‌هايي از جنس طلا كار شده و محفظه‌هايي ويژه نگهداري از ساعت و جواهرات در آن ايجاد شده‌است. اين دو محفظه به شكلي طراحي شده‌اند تا محتويات خود را از آسيب ناشي از لرزش‌هاي شديد موتور در حين حركت حفظ كند.

پايه اصلي اين موتور،‌بدنه مدل Softail Slim S هارلي ديويدسون است كه تقريبا تمامي قطعات آن با قطعات دست‌ساز جايگزين شده‌است و به گفته شركت هارلي، 2500 ساعت كار صرف ساخت اين موتور شده‌است و شركت بوشره ادعا دارد تمامي قطعات فلزي به صورت دستي توليد، جوش‌كاري،‌نصب و صيقلي شده‌اند.

از ويژگي‌هاي اين مدل،‌ وجود حفره‌اي روي موتور اصلي است كه درون آن با چراغ‌هاي ال اي دي روشن شده‌است تا راننده بتواند ميل‌لنگ و لوله‌هاي طلايي سوپاپ را در حين حركت مشاهده كند. رينگ‌هاي موتور كاملا سفارشي ساخته شده‌اند و چراغ‌ها، فنرهاي جلوي موتور، فرمان، ركاب و اگزوز موتور نيز از جنس فلزي به رنگ رز‌گلد يا طلاي صورتي است. در انتهاي دو فرمان موتور است كه حلقه‌هايي چرخان مزين به الماس نصب شده‌اند.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها

۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳