ورزش > علی مولوی: یوزپلنگ‌های نوجوان و شگفت‌انگیز کشورمان، آن‌قدر ما را به خودشان امیدوار کرده بودند که می‌خواستیم حداقل آن‌ها را در بین چهار تیم برتر جام ببینیم و گوشه‌ی چشمی هم به قهرمانی‌شان در جام‌جهانی زیر۱۷سال داشتیم.

اما ترمزي به‌نام اسپانيا با ستاره‌هاي نوجوان تيم‌هاي رئال مادريد و بارسلونا، كاخ آرزوهايمان را فرو ريخت.

البته هيچ‌چيز عوض نشده؛ درست است كه ستاره‌هاي نوجوان تيم ملي فوتبال زير17سال ايران با شكست سه بر يك در برابر تيم نوجوانان اسپانيا از صعود به جمع چهار تيم برتر جام‌جهاني بازماندند، اما يادمان نرفته كه آن‌ها بهترين تيم ملي تاريخ كشورمان هستند.

عملكرد اين نوجوانان در تاريخ 92 ساله‌ي رده‌هاي مختلف تيم ملي فوتبال ايران بي‌نظير بوده است و اين ستاره‌هاي نوجوان بهترين تيم تاريخ ايرانند.

آن‌ها تلاششان را كردند و بهترين بازي‌هايشان را در زمين نشان دادند و حالا نوبت ما و فدراسيون فوتبال ايران است كه آن‌ها را فراموش نكنيم تا به سرنوشت ستاره‌هاي نوجوان دوره‌هاي قبل جام‌جهاني نوجوانان دچار نشوند.

فدراسيون فوتبال ايران بايد از همين حالا به فكر آينده‌ي اين ستاره‌هاي نوجوان باشد و بايد اميدوار باشيم كه در سال‌هاي پيش رو، نام‌هاي اين ستاره‌هاي نوجوان را بيش‌تر و بيش‌تر بشنويم؛ نام‌هايي مثل «يونس دلفي»، «الله‌يار صيادمنش»، «محمد شريفي»، «طاها شريعتي»، «محمد غبيشاوي» و «سعيد كريمي» كه در اين جام‌جهاني گل زدند، يا «علي غلام‌زاده» كه دروازه‌بان آينده‌دار اين تيم است و همه‌ي ستاره‌هاي ديگري كه همه‌شان متولد قرن جديد ميلادي هستند و حالا فقط 16يا 17سال دارند و حالا حالاها براي پيشرفت فرصت دارند و مي‌توانند كمك كنند تا آينده‌ي فوتبال ايران طور ديگري رقم بخورد.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha