پگاه شفتی: تابستان از راه نرسیده، آفتاب و گرمایش را زودتر راهی زمین کرده است. دنیای این‌روزهای ابزارک‌ها هم طعم تابستان دارند.

مدت‌هاست که مردم عادت کرده‌اند از ماجراهاي هيجان‌انگيز زندگي‌شان عکس يا ويديو تهيه کنند. وسايل زيادي هم براي اين کار دارند؛ از مونوپاد گرفته تا  پهپادهايي که بالاي سر کاربر پرواز مي‌کنند و به‌طور خودکار از او فيلم و عکس تهيه مي‌کنند.

اما انگار دنياي بي انتهاي ابزارک‌ها قصد ندارد به اين زودي دنياي سلفي فيلم و عکس را به حال خودش رها كند، به‌خصوص که اين‌روزها پديده‌ي پخش زنده روي شبکه‌هاي اجتماعي بسيار محبوب شده و مردم با شوق بيش‌تري به ابزارک‌هاي مناسب روي آورده‌اند؛ ابزارك‌هايي که مي‌توانند با کيفيت بهتر از ماجراهاي روزمره‌شان فيلم‌برداري کنند.

در اين روزهاي گرم که مردم بيش‌تر از آفتاب از عينک آفتابي استفاده مي‌کنند، چه چيزي بهتر از يک عينک آفتابي فيلم‌بردار مي‌تواند از هيجان‌هاي زندگي ما تصويربرداري كند.

دوربين عينكي بسيار ساده‌تر از ابزارک‌هايي با کارکرد مشابه هم‌چون دوربين‌هاي گوپرو است که با تجهيزاتي نه‌چندان ساده به سر کاربر بسته مي‌شوند.

دوربين عينکي فقط روي عينک آفتابي کاربر مي‌نشيند و به سادگي با نرم‌افزاري که روي گوشي هوشمند كاربر نصب شده حتي بدون دست‌زدن به گوشي، با آن ارتباط برقرار مي‌کند. با اين ارتباط کاربر مي‌تواند با دست‌هاي آزاد از ماجراجويي‌هايش فيلم بگيرد و به‌طور زنده براي دوستانش بفرستد يا در شبکه‌هاي اجتماعي قرار دهد.

فريم‌ اين عينك از نوعي پلاستيک سبک و نرم ساخته شده كه بسيار قابل انعطاف است. کاربر مي‌تواند ساعت‌ها بدون اين‌که احساس ناراحتي کند آن را برچشم بزند.

اما از همه مهم‌تر قيمت ارزان اين ابزارك است که باعث شده بسيار باصرفه‌تر از ابزارک‌هايي با کارکرد مشابه باشد. قرار است هفته‌ي آينده اين عينک در شهر لندن به فروش برسد.

رنگ‌هاي متنوع و تابستاني اين عينك از ديگر جذابيت‌هاي آن است كه به همراه يک جعبه و يک شارژر به‌دست کاربر مي‌رسد. با اين‌حال، اگر قرار باشد کاربر تمام روز از آن کار بکشد، عمر باتري‌اش خيلي طولاني نيست و اين مي‌تواند نقطه‌ضعف اين عينک باشد که احتمالاً سازندگان در آينده به فکر رفع آن خواهند بود.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha