همشهری آنلاین: فدراسیون فوتبال افغانستان پیراهن لیونل مسی در تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا را به کودک ۵ سالۀ افغان هدیه کرد.

به گزارش پرس‌تي‌وي، فدراسیون فوتبال افغانستان پیراهن لیونل مسی در تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا را به کودک 5 سالۀ افغان هدیه کرد.

فدراسیون فوتبال افغانستان پیراهن لیونل مسی را به کودکی هدیه داد که با تن کردن یک کیسۀ پلاستیکی، پیراهن شمارۀ 10 تیم ملی آرژانتین را برای خود ساخته بود.

عکس مرتضی احمدی که با یک کیسۀ نایلونی بر تن، فوتبال بازی می‌کرد طی هفته‌های گذشته بارها در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

این کودک 5 ساله در یک خانوادۀ فقیر در منطقۀ جاغوری در ولایت غزنیِ افغانستان زندگی می‌کند و رویای دیدار با لیونل مسی، یکی از بهترین بازیکن‌های فوتبال جهان را دارد.

تصاویر این کودک به سرعت در سراسر جهان به اشتراک گذاشته شد و در نهایت فدراسیون فوتبال افغانستان روز دوشنبه (12 بهمن) در وبسایت خود اعلام کرد مرتضی به زودی با مسی دیدار خواهد کرد.

از سوی دیگر دفتر روابط عمومی مسی نیز اعلام کرد فوق ستارۀ فوتبال آرژانتین و تیم بارسلونای اسپانیا علاقمند است در صورت اثبات هویت مرتضی احمدی، برای او کاری بکند.

فدراسیون فوتبال افغانستان نیز به نوبۀ خود از این کودک 5 ساله دعوت کرد تا با تیم ملی جوانان افغانستان در کابل، پایتخت این کشور فوتبال بازی کند و پیراهن مسی در تیم فوتبال بارسلونا را نیز به وی هدیه کرد.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها

۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴