همشهری‌آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بخشی از برنامه کشف تهران این هفته به دانشگاه الزهرا (س) رفت و در محوطه قدیمی این دانشگاه به واگن قطاری برخورد که سالهاست بلا استفاده در گوشه‌ای رها شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، احمد مسجد جامعی در حاشیه برنامه کشف تهران خود، روز جمعه 4 بهمن، در دانشگاه الزهرا(س) حضور یافت و از قسمت‌های مختلف این دانشگاه دیدن کرد.

در این برنامه که با حضورسرکار خانم دکتر خزعلی رئیس دانشگاه الزهرا(س) همراه بود، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، از بخش‌های تاریخی و قدیمی این مجموعه دیدن کرد.

براساس این گزارش، احمد مسجد جامعی در حاشیه این بازدید، با یک واگن قطاری مواجه شد که به گفته کارشناسان، از قدیمی‌ترین واگن‌های ایران است و پیش از این برای آموزش دانشجویان راه‌آهن مورد استفاده قرار می‌گرفته است. البته آوردن چنین واگن بزرگی آن‌هم به منطقه‌ای از تهران که از ریل آهن خبری نیست مایه بسی شگفتی است.

مسجد جامعی با حضور در کنار این واگن گفت: بهتر است این واگن بازسازی و از آن در فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه الزهرا استفاده شود. وی پیشنهاد داد تا این واگن پس از بازسازی به کافه کتاب تبدیل شود تا دانشجویان بتوانند از آن استفاده داشته باشند.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز