همشهری انلاین-هلن صدیق بنای: کوچکترین یا به عبارتی جوان‌ترین، محیط بان و رنجر دنیا یک پسر بچه کوچولو شجاع و پر شوق است.

شاید باور کردنی نباشد ولی این خبر و تصاویر به ما می‌گوید که او کودکی بیش نیست. با این وجود، قوی، مصمم و پر شور کار محیط بانی را در کنار والدین خود انجام می‌دهد. به چهره مصمم این کودک 3 نگاه کنید.

او بسیار نترس، شجاع و دوست‌دار حیوانات، آن هم از نوع وحشی و خطرناک آنها است. "چارلی پارکر " این پسر بچه کوچولو یا به عبارتی، بزرگ مرد کوچک استرالیایی، عنوان جوان ترین محیط بان و رنجر دنیا را از آن خود کرده است.

او  به همراه والدین خود در پارک حیات وحش بالارت-ملبورن  زندگی و کار می‌کند. سرگرمی‌ها و نوع بازی‌های او با سایر همسالانش بسیار متفاوت است. او در طول روز با مار بوا، یک تمساح کوچک و... در مقابل چشم  تعجب زده بازدیدکنندگان پارک بازی می‌کند.

 

کوچکترین رنجر دنیا- استرالیا

چارلی در کنار یک مار بوا  10 کیلو گرمی و به طول 2.5 متر نه تنها ترسی به خود راه نمی‌دهد بلکه  با احساس مسئولیت تمام برای نگهداری و حفاظت از آن رفتار می‌کند. او مراقب است که به این حیوانات آسیبی نرسد.

چارلی با کلامی کودکانه که در عین حال بسیار بزرگ منشانه است از رفتارهای خود سرانه بازدیدکنندگان در باغ وحش جلوگیری کرده و به آنها در زمینه  مختلف و برخورد با حیوانات گوش زد می‌کند.

حس مسئولیت پذیری او در مقابل این حیوانات، رفتار و برخوردش با بازدیدکنندگان باعث شده است که مردم به او لقب رنجر جوان و دوست‌داشتنی را بدهند. بازدیدکنندگان به گفته‌های او گوش کرده و  به نکاتی که او می‌گوید، توجه می‌کنند.

تصاویر موجود چارلی را در لباس رنجری که با حیوانات سرگرم است، نشان می‌دهد. این تصاویر، گویای این واقعیت است که چارلی با شوق و محبتی فراوان با این حیوانات برخورد می‌کند.

این رنجر کوچک، بیشتر اوقات مسئول دادن غذا به حیوانات باغ وحش است. به گفته والدین و سایر کارکنان پارک حیات وحش ملبورن در استرالیا. چارلی پارکر  یک همکار کوچولو، پر شور ، مسئولیت پذیر و خستگی ناپذیر  است و می‌توان گفت که بهترین یار و یاور صمیمی حیوانات است.

www.mirror.co.uk

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز