همشهری آنلاین: کارل وارنر عکاسی است که در زمینه عکاسی از موضوعی متفاوت تخصص دارد،: غذاها؛ و در کتاب جدیدش با استفاده از انواع مواد غذایی،‌مناظر زیبایی را خلق کرده و تصویر آنها را به ثبت رسانده‌است.

به گزارش تلگراف،‌کتاب جدید وارنر با عنوان "جهانی از غذا" شامل تصاویری شگفت‌انگیزی از جهانی ساختگی است که تمامی آنها توسط عکاس با استفاده از گوشت، سبزیجات،‌شیرینی‌جات و دیگر انواع خوراکی‌ها بازسازی شده و از آنها عکاسی شده‌است.

وی هدف خود از ارائه چنین مجموعه‌ای را تشویق کردن کودکان برای خوردن غذاهای سالم‌تر بیان کرده است زیرا به گفته وی کودکان عصر حاضر برای خوردن غذاهای ناسالم اما خوش‌طعم‌تر اشتیاق بیشتری دارند و این عادت باید تغییر پیدا کند.

وارنر کار خود را با کشیدن طرح‌های مورد نظرش بر روی کاغذ آغاز کرد و سپس مواد مورد نیاز برای ساخت آنها را خریداری کرده و مواد را با استفاده از سوزن یا چسب قوی طی یک تا سه روز بر روی صحنه اصلی سوار کرد. پس از آن لایه‌به لایه عکاسی از صحنه‌های بازسازی شده را آغاز کرد و لایه‌های مختلف عکس را بر روی یکدیگر قرار داد تا نتیجه نهایی را به دست آورد.

به گفته وی این تصاویر تخیلات کودکانه را در میان بزرگسالان زنده می‌کند،‌اما از سوی دیگر انتقادات بسیاری را نیز برانگیخته است که وی را به خاطر به هدر دادن مواد غذایی درحالی که کودکانی در گوشه‌گوشه جهان در گرسنگی به سر می‌برند،‌متهم می‌کند.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۳