همشهری آنلاین- ندا شریف: آشپزخانه هنوز قلب هر خانه به حساب می‌آید و این در مورد همه، چه آن‌هایی که به دفعات غذا می‌خورند، یا کسانی که آشپز خوبی نیستید یا اصلا آشپزی نمی‌کنند، صدق می‌کند.

اگر خانه شما کوچک بوده، جزو افرادی هستید که از شلوغی و درهم‌برهمی متنفرید و دوست دارید هر چیز تمیز و مرتب در جای خود قرار بگیرد، راه‌حل ویکتور خاویار طراح جوان پرتقالی با ارائه "مینی آشپزخانه سوریا" از هر جهت ایده‌آل است.

آشپزخانه‌ای منحصر دارای سینک، گاز چهار شعله، کشو، قفسه، کابینت، دو جای خشک‌کن، سطل چهار قسمتی بازیافت و حتی میز غذاخوری دو نفره تاشو و از هر لحاظ کامل و مناسب. در صورت نیاز به کابینت بیش‌تر می‌توانید از فضای سقف هم استفاده کنید.

طراحی آن مدرن با خطوط ساده، بدون جزئیات اضافیست. زمانی که آشپزخانه کاملا جمع شود، شبیه به تخم‌مرغ نصفه می‌شود.

جنس آن از کروم بوده و برای همه جا، آپارتمان و ویلا به خصوص آشپزخانه‌های کوچک بسیار مناسب است. با داشتن آن در هر جا که باشید، احساس می‌کنید در خانه خود هستید.

سوریا بسیار فشرده و در عین حال از بسیاری آشپزخانه‌های بزرگ‌تر کارایی بیش‌تری دارد. در واقع شامل همه چیزهای مورد نیاز حتی میز غذاخوریست.

این آشپزخانه زیبا دارای جای کافی برای قرار دادن وسایل، فضای کافی برای آشپزی و کابینت‌هایی با اندازه‌های مختلف است.

با انتخاب این آشپزخانه از فضای باقی‌مانده در خانه برای دیگر موارد دلخواه استفاده کنید. به این ترتیب فضای بیش‌تری در خانه کوچک خود به خصوص برای قرار دادن میز ناهارخوری یا مبل راحتی خواهید داشت.

http://modernoctopus.com

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۰۴:۲۶