همشهری آنلاین- ندا شریف: برای کسانی که از صدای آبشار لذت می‌برند، اقامت در هتل مجیک مانتن (کوه اسرارآمیز) در شیلی جای مناسبی است

اقامت در این هتل چیزی بیش‌ از یک استراحت ساده است. اینجا مکانیست که آبشار درست از روی پنجره اتاق رد شده تا زمین امتداد می‌یابد و مناسب کسانیست که که از صدای آبشار و استراحت در کنار آن لذت می‌برند.

هویلو هویلو با طبیعت بکر خود در شیلی با دسترسی به سایر شهرها، داشتن دریاچه و آتشفشان‌ و رودخانه فوی که قایق‌سواری در آب‌های سفید آن معروف است، فرصتی است برای آرامش خاطر و رفتن به سفری رویایی.

در قلب طبیعت بکر هویلوهویلو که بیش‌تر شبیه به یک منطقه است تا شهری کوچک، اقامت در هتل مخروطی شکل و متفاوت، تعطیلات را لذت‌بخش‌تر کرده، تجربه خود را سال‌ها به یادگار می‌گذارد.

در واقع این هتل 4 ستاره، یکی از معروف‌ترین هتل‌های جنوب شیلی است. در این هتل زیبا و مجلل نه تنها از مناظر زیبا و طبیعی لذت می‌برید بلکه از موج‌سواری، کوهنوردی و سایر فعالیت‌های ورزشی منطقه یعنی اسب‌سواری، قایق‌سواری، اسکی و دوچرخه‌سواری در کوه نیز بهره‌مند می‌شوید.

معماری و طراحی این هتل، در دل جنگل، آن را واقعا اسرارآمیز کرده است، چیزی جدا از سایر هتل‌هایی که تاکنون دیده‌اید.
معماری آن شبیه به کوه آتشفشان یا مخروطی برآمده از داخل آبشار است.

دکوراسیون داخلی هتل با استفاده از سنگ و چوب، شبیه خانه‌های روستاییست. داخل هتل از الوارهای روستاهای کوچک محلی اطراف ساخته شده، درها، پنجره‌ها، دیوار و راه‌پله همه چوبیست. استفاده از چوب، گرمی خاصی به این هتل داده است.

این هتل اسم خود را از یک افسانه قدیمی در مورد کوهی اسرارآمیز که آرزوها را برآورده می‌کند گرفته و جایی واقعا خاص است.

هتل دارای تمام امکانات رفاهی و مدرن بوده، آبشار آن زلال و نشان‌ از انرژی و سرزندگیست و آرامش و هماهنگی با طبیعت را ایجاد می‌کند.

در بالای هتل، یک راه هوایی چوبی برای ورود به هتل در نظر گرفته شده است.

میهمانان هتل ضمن بهره‌مندی از طبیعت زیبا، از فعالیت‌های شکار، ماهیگیری یا پیاده‌روی در طبیعت اطراف هویلوهویلو هم لذت می‌برند.

در نزدیکی هتل، عقاب نسبت به سایر جانداران بیش‌تر خودنمایی می‌کند.

هتل 970 مترمربع مساحت و در مجموع 12 اتاق و سالن غذاخوری دارد و در آن غذاهای بسیار لذیذ از جمله پای سیب‌زمینی که جزو غذاهای معروف شیلی است، نیز سرو می‌شود.

نام 9 اتاق این هتل از گونه‌های پرندگان محلی و گیاهان این منطقه گرفته شده است.

اتاق‌ها
شامل: سوئیت‌های 15 مترمربعی دوتخته در پایین هتل، اتاق‌های استاندارد به مساحت 10 مترمربع در طبقات وسط و اتاق‌های میهمان 7 مترمربعی که در نوک کوه قرار دارند. قیمت اتاق‌های یک تخته 151 دلار و دوتخته 215 دلار است.

سالن کنفرانس به ظرفیت 200 نفر مناسب برای برگزاری مناسبت‌هاست.

یکی از جاذبه‌های این‌جا حمام آبگرم آن در جنگل است. تنه بزرگ درختان به عنوان وان با آب‌ گرم پر می‌شود و سکوی حمام مشرف به جنگل است.

سایر امکانات
شامل: اتاق بازی برای بچه‌ها، مینی‌گلف، اتاق مطالعه، اینترنت، رستوران، خشکشویی، آرایشگاه، سونای خشک و بخار و آبگرم طبیعی در وان‌های چوبی قدیمی است.

از امکانات این هتل، انواع ماساژهای مختلف درمانی برای آرامش، رفع خستگی، رفع دردهای عضلانی به ویژه روی سنگ‌های داغ است.

درمان ناراحتی‌های پوستی از جمله آکنه با روش‌های مختلف امکان‌پذیر است. بهبود پوست‌های چرب، مرطوب و ویتامینه کردن پوست، سفت‌کردن عضلات صورت و گردن، از بین بردن چین و چروک از دیگر خدمات این هتل رویایی است. میهمانان با قرار گرفتن در انواع اسانس‌های معطر به آرامشی به یادماندنی می‌رسند.

آب‌درمانی:
شامل حمام‌های شیر و عسل، پاپایا، حمام اطوخدوس و حمام جلبک دریایی است که مزایای زیادی از جمله برای لطافت پوست، آبرسانی به آن‌، آرامش سیستم عصبی و غیره را به همراه دارد.

http://www.allsouthernchile.com

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها