همشهری آنلاین- ندا شریف: اقامت در هتل چوبی و بشکه‌ای ارزان ‌قیمت در هلند برای کسانی که به دنبال تجربه‌های جدیدند، جالب خواهد بود.

هتل دو ورو ون استاورن دارای 21 اتاق به شکل بشکه‌های ‌در مجموع 14.500 لیتری است.

اقامت در هتل دو ورو ون استاورن یعنی اقامت در یکی از ابتکارانه‌‌ترین هتل‌های دنیا. این هتل فرصتی برای گردشگران فراهم کرده است که در کنار دریاچه و بندر قدیمی شهر استاورن، قدیمی‌ترین شهر هلند، از مناظر طبیعی لذت ببرند.

اقامت در محیطی آرام، گرم و صمیمی تنها با 150 دلار در هر شب امکان‌پذیر است. هر اتاق دو تخته بوده و دارای اتاق‌نشیمن و سرویس بهداشتی است.

استراحت در اتاق‌هایی با دیوارهای گرد چوبی احساس آرامش و امنیت و حس بودن در یک کشتی بادبانی را ایجاد می‌کند. سقف هر بشکه به اندازه کافی بلند است تا مشکلی هنگام ایستادن ایجاد نشود.

از داخل هتل امکان دیدن منظره زیبای بندر قدیمی و تردد کشتی‌های مختلف وجود دارد. منظره باصفای محوطه نیز از روی تراس بزرگ دیدنیست.

ساعت سرو صبحانه 10-8 صبح است. صرف ناهار با غذاهای متنوع و خوشمزه با هر قیمتی امکان‌پذیر است. برای شام سه منو اصلی در نظر گرفته شده است. هر منو شامل غذاهای اصلی شامل ماهی، گوشت یا سبزیجات است. غذای مخصوص کودکان جداگانه خواهد بود.

رستوران از ساعت 10 تا 22 یکسره باز است.

امکان استفاده از اینترنت حتی برای میهمان‌ها نیز رایگان است.

پارک اتومبیل در پارکینگ عمومی نزدیک هتل رایگان و بدون رزرو قبلی امکان‌پذیر است.

اقامت حداکثر دو فرزند در اتاق والدین امکان‌پذیر است. بابت هر تخت اضافه، مبلغ کمی اضافه می‌شود.

امکان ماهیگیری، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و گشت‌وگذار مهیاست.

از دیگر خدمات هتل امکان استفاده از فکس، فتوکپی، اینترنت و غذاهای بسته‌بندی شده است.

به لغو رزرو تا یک روز قبل، هزینه‌ای تعلق نخواهد گرفت. در صورت لغو در همان روز، هزینه یک شب اقامت از مشتری گرفته خواهد شد.

http://www.hotels.nl

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها