همشهری آنلاین-هلن صدیق بنای: از این به بعد، تمامی اطلاعات موجود در موتورهای جستجوی اینترنتی و حتی بیشتر از آن را بر روی تلفن همراه خود، خواهید داشت.

 



این تکنولوژی توسط "مک فونامیزو" آلمانی طراحی شده است. همچنین این طراحی جایزه بهترین تکنولوژی روز را به‌خود اختصاص داده است.

طراح این تکنولوژی در سایت خود می‌نویسد؛ سلام، اسم من مک فونامیزو است. من طراحی هستم که بدون هیچ‌گونه وابستگی برای خودم کار می کنم.

در این وبلاگ من محصولات رویایی خود را در زمینه‌های مختلف، معرفی می‌کنم.

طرح جدید من در واقع یک دستگاه تلفن همراه و یک نرم افزار جستجوی اینترنتی است که در نوع خود بسیار کامل و کاربردی است. امیدوارم در آینده بسیار نزدیک، تمام موتورهای جستجوی اینترنتی و تمام تلفن های همراه، بتوانند چنین تکنولوژی را داشته باشند.

تکنولوژی جدید، تشکیل شده از صفحه قابل لمس، دوربین سر خود، اسکنر، وای فای، نقشه گوگل (امیدواریم گوگل ارت باشه)، جستجوی گوگل، جستجوی تصویر و... همه و همه در یک دستگاه تلفن همراه جمع شده است!!! باور کردنی نیست؟

این دستگاه به شما این امکان را می دهد که با تمرکز بر روی هر چیز مانند؛ کلمات، تصاویر، مکان، شئ ، گیاه، میوه، ارتفاع یک کوه یا یک دکل و ... اطلاعات مربوط به آن را در اختیار شما قرار می دهد.

یعنی وقتی شما یک موضوع خاصی را مد نظر می گیرید، تمام جزئیات مربوط به آن را مانند؛ تصویر، مکان دقیق، مشخصات مانند؛ نام شخص یا گیاه یا کوه، آدرس، طبقه، شماره واحد مسکونی و... ارائه می دهد. جالب نیست؟ به نظرم که فوق العاده است.

از امکانات دیگر این ابزار می توان به توانایی ترجمه متن، اعلام آب هوا و ساعت منطقه ای که در آن هستید یا می خواهید بروید. حتی جستجوی معنی و مشخصات یک کلمه در یک متن مانند؛ کلمه فلادلفیا،با تمرکز بر روی آن همه اطلاعات راجع به این شهر را می توانید، بدست آورید.

نکته جالب اینکه این دستگاه می تواند برای افرادی که رژیم غذایی دارند، میزان کالری موجود در هر خوراکی را مشخص کند. همچنین این دستگاه می تواند، کتاب های متنی را به صورت کتاب مصور نشان دهد. این کارایی بخصوص در کتاب‌های کودکان برای جلب کودکان و یادگیری بیشتر موثر خواهد بود.

عکس های این تکنولوژی بصورت گویا کارایی آن را در موارد مختلف نشان می دهد.

 


http://technologyinnovationsite.com

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز