رئیس‌‌جمهور اعلام کرد: همه‌ مردم تحت پوشش قانون هدفمندکردن و دریافت یارانه‌ها قرار می‌گیرند

البته در وهله‌ اول ‌‌٧٠ درصد و در مرحله‌ دوم ‌‌٣٠ درصد باقیمانده تحت پوشش قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، دکتر محمود احمدی‌نژاد ظهر چهارشنبه در حاشیه‌ بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نخبگان که در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست‌جمهوری برپا شده بود، در جمع خبرنگاران  در پاسخ به پرسشی درباره برخی نگرانی‌های ایجاد شده از اعلام خوشه‌بندی‌ها در طرح هدفمندکردن یارانه‌ها گفت: من فکر نمی‌کنم در این ارتباط جای نگرانی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: ارقامی که مرکز آمار ارائه داده براساس اطلاعاتی است که از مردم در سال ‌‌٨٦ و اوایل سال ‌‌٨٧ دریافت و بر این اساس مدل‌سازی کرده است و این به معنای فیش حقوقی و دریافتی نیست که امروز دریافت می‌شود، بلکه فقط یک طبقه‌بندی است.

رئیس‌‌جمهور همچنین گفت: ما به‌دنبال این هستیم که همه‌ مردم تحت پوشش قرار بگیرند؛ البته ممکن است نتوانیم این کار را یکباره انجام دهیم و مجبور باشیم گام به گام انجام دهیم. ما در این ارتباط نیازمند پایه اطلاعاتی بودیم، ولی همانطور که گفته شد جای نگرانی وجود ندارد و این فقط یک طبقه‌بندی است. مردم می‌توانند براساس زمان‌بندی که اعلام شده به پایگاه آمار مراجعه و اطلاعات خود را تصحیح کنند.

ارزش ریال را واقعی می‌کنیم

به گزارش مهر، دکتر احمدی‌نژاد همچنین از برنامه‌های دولت برای تغییر واحد پول خبر داد و گفت: قرار است صفرها را از آن حذف و واقعی کنیم. ارزش ریال مطابق قانون براساس نسبتی از قیمت طلا محاسبه می‌شود اما به دلایلی ارزش ریال پایین آمده است و باید آن را به ارزشی که در قانون وجود دارد، برگردانیم.

کد خبر 99955

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز