دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۱
۰ نفر

گروه ادب و هنر: پس از پیگیری‌های مستمر هنرمندان موسیقی و با همکاری و مساعدت شهرداری، سرانجام ساختمان خانه موسیقی با انتقال سند، رسما به مالکیت این انجمن هنری درآمد.

آن‌طور که روابط عمومی خانه موسیقی گزارش کرده است، از مدت‌ها پیش ساختمان اصلی خانه موسیقی به‌صورت اجاره‌ای بود اما با پیگیری‌های مستمر هیأت‌مدیره خانه موسیقی و مساعدت شهرداری تهران 21دی این ملک با انتقال سند به نام این خانه، به ملکیت خانه موسیقی درآمد.

محمد سریر مدیرعامل خانه موسیقی با تایید این مطلب گفت: این اتفاق فرخنده روز یکشنبه با مساعدت شهرداری تهران صورت گرفت که از همه آنها و عزیزانی که ما را در این کار همراهی کرده‌اند، تشکر می‌کنم. 

وی ادامه داد: از ابتدای یافتن این محل و استقرار در دوران مدیریت روانشاد فریدون ناصری و معاونت آقای فاضل جمشیدی و همچنین محبت وزیر ارشاد سابق برای پرداخت وجوه اولیه و عقد قرارداد و پیگیری‌های آقایان روشن‌روان و نوربخش مدیران عامل دوره‌های پیشین برای تامین وجوه مانده، یک راه طولانی طی شد که همه در آن سهیم بودند. مساعدت آقای تشکری‌نیا مدیرعامل توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران نیز برای به تعویق انداختن پرداخت وجوه قابل ستایش است. 

سریر بیان داشت: از ابتدای وزارت آقای صفارهرندی بحث تامین مانده وجه خرید که رقمی کمتر از 300میلیون تومان بود مطرح شد. به‌رغم قول تامین فوری آن حدود 4 سالی این کار به درازا کشید.

سرانجام با تلاش‌های ایمانی معاونت هنری و پیمان مشاور ایشان نیمی از این وجه پرداخت شد، اما نیم دیگر از این وجه را نیز قالیباف شهردار تهران طبق وعده‌ای که داده بود، تأمین کرد. پیگیری‌های بسیار جوزانی مدیرعامل خانه هنرمندان و حمایت ایازی معاونت فرهنگی هنری شهرداری تهران کار را به نتیجه رساند.

کد خبر 99302

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز