سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از تساوی برابر فولاد خوزستان بار دیگر با انتقاد از برخی بازیکنان این تیم، تاکید کرد که برای دستیابی به شرایط بهتر، پرسپولیس نیازمند تغییر و تحول است.

به گزارش ایسنا مصطفی دنیزلی در این باره  اظهار کرد: متاسفانه برخی از بازیکنان در حد خواسته‌ها و نیازهای ما نیستند و نسبت به شرایط گذشته‌ی خود افت زیادی کرده‌اند. باید برای دستیابی به شرایط مورد نظر تغییراتی را در تیم ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: منتظر نیم فصل هستیم تا تغییرات مد نظر را انجام دهیم. در حال حاضر به دنبال پیدا کردن بازیکنان مورد نظر هستیم و قصد داریم از لیگ دسته یک بازیکنان جدیدی را برای رفع نقاط ضعف پرسپولیس جذب کنیم.

دنیزلی در پاسخ به این که سوال که چرا پیش از این تاکید می‌کردید که پرسپولیس نیازمند تغییر و یا جذب بازیکن جدید نیست، خاطر نشان کرد: آن گفته مربوط به زمان و شرایط خودش بوده است. در حال حاضر سیاست‌های جدیدی در تیم در حال انجام است. برای تقویت پرسپولیس باید بازیکن جدید جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: بازیکنانی در پست‌هایی جذب می‌شوند که نیاز واقعی پرسپولیس هستند. بازیکنان فعلی این پست‌ها عملکرد ضعیفی داشته‌اند.

دنیزلی هم‌چنین با اشاره به تساوی این تیم برابر فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: برابر فولاد بازی نسبتا خوبی داشتیم اما، باید پذیرفت که نبود شش بازیکن اصلی در تیم ترکیب تیم تاثیر زیادی بر بازی داشته است ولی، نبود این بازیکنان باعث شد تا ذخیره‌ها فرصت حضور در میدان را پیدا کنند.

دنیزلی با عدم رضایت از جایگاه پرسپولیس در جدول رده‌بندی تاکید کرد: نتوانستیم خوب کار کنیم و جایگاه خوبی داشته باشیم اما، مهم نیست وقت جبران داریم.

وی هم‌چنین با انتقاد از زمین چمن تختی اهواز به گفت: زمین بازی مانع دستیابی پرسپولیس به سه امتیاز شد. اگر پرسپولیس در خانه بازی را مساوی کند نتیجه‌ی چندان خوبی نیست اما، از این که در خارج از خانه مساوی می‌کنیم، چندان هم نگران کننده نخواهد بود.

دنیزلی هم‌چنین در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی خود در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که ظاهرا دست پرسپولیس برای حریفان رو شده است، خاطر نشان کرد: این طور نیست. پرسپولیس هر هفته تاکتیک متفاوتی نسبت به هفته‌ی گذشته را در زمین پیاده می‌کند. نتیجه نگرفتن پرسپولیس ربطی به شناخت حریفان از تیم ما ندارد.

کد خبر 9891

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز