مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۹
۰ نفر

دادستان تهران گفت: امروز جایگاه مدیریت شهری مشخص نیست بنابراین بعضا میان مدیریت سیاسی و شهری مسائلی پیش می‌آید که به طور نمونه می‌توان به موضوع مترو اشاره کرد که این مسائل نشان می‌دهد ما نتوانستیم جایگاه مدیریت شهری را مشخص کنیم.

عباس جعفری دولت‌آبادی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ویژه شهرداری‌ها، گفت: ما مدافع مدیریت شهری هستیم و معتقدیم که اگر مدیریت شهری پا بگیرد قطعا به نفع کشور است.

وی به مولفه‌های مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری مدیریت مشارکتی است و همچنین این مدیریت جامعه‌مدار و مردم‌مدار بوده و سمت‌و سوی آن به سوی مردم است.

وی در ادامه پاسخگویی را دیگر مولفه مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: مردم توقع دارند که مدیران شهری در برابر اقداماتشان پاسخگو باشند. از دیگر مولفه‌های مدیریت شهری می‌توان به شفافیت اشاره کرد که در 2محور اطلاعات و مالی مورد توجه قرار می‌گیرد. کاخ شیشه‌ای باید در مدیریت شهری برپا شود و مردم از امور آگاه باشند.

عباس جعفری دولت‌آبادی در حاشیه این مراسم در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در روز عاشورا و تاسوعا برخی قانون‌گریزان اعلام کرده‌اند که می‌خواهند تجمع غیرقانونی کنند، نظر شما چیست؟ گفت: مردم ما فهیم بوده و همواره خود هوشیار بودند و مطمئنا عشق به امام حسین با الفاظ سیاسی آلوده نخواهد شد.

پرونده اتباع خارجی

دولت آبادی در مورد آخرین وضعیت پرونده کلوتید رئیس و اظهار نظر برخی بر معاوضه این شهروند فرانسوی گفت: چهارشنبه این هفته و با حضور وکیل و نماینده دادستان جلسه رسیدگی به اتهامات رئیس برگزار خواهد شد و باید منتظر تصمیم دادگاه ماند.

وی تصریح کرد: قوه قضاییه ایران اصرار دارد که در چارچوب اختیارات قانونی خود عمل کند. فرانسه اگر مایل است این مشکل حل شود باید به قوانین و احکام قضایی ایران احترام بگذارد.

دادستان تهران در مورد آخرین وضعیت پرونده 3 تبعه آمریکا گفت: تحقیقات در مورد آنها همچنان ادامه دارد و به محض رسیدن به نتیجه اعلام خواهد شد و آمریکایی‌ها باید بدانند که ما 11 ایرانی در زندان‌های آنها داریم که امیدواریم آمریکایی‌ها نیز در مورد این ایرانی‌ها طبق مقررات عمل کنند.

کد خبر 97933

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز