گروه سیاسی: ائمه جمعه، نمازگزاران و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی،20 آذراز اهانت به ساحت بنیانگذار کبیر انقلاب در روز 16 آذر و پخش این تصاویر از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ابراز تأسف کردند.

20آذر خطیب جمعه تهران با اشاره به حوادث حاشیه‌ای روز دانشجو اظهار داشت: آدم گاهی باید خون گریه کند که با این فضای صد درصد ولایی، حسینی، انقلابی و با این عشق‌هایی که مردم ما نشان دادند و در شمال کشور زیر باران شدید پروانه وار شمع وجود رهبرشان را در حلقه گرفتند، اما به‌رغم این احساسات و این جوشش، کار به جایی برسد که مقدسات ما را زیر سؤال ببرند.

نمازگزاران تهران، قم و برخی دیگر از شهر‌های کشور بعد از مراسم نماز جمعه در اعتراض به اهانت صورت گرفته به ساحت مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی راهپیمایی کردند.
مرکز مدیریت حوزه علمیه قم نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که استادان، فضلا و طلاب حوزه علمیه قم، برای ابراز انزجار و تنفر از اهانت به ساحت بنیانگذار کبیر انقلاب و اعلام حمایت از خلف صالح حضرت امام (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، امروز در مدرسه فیضیه تجمع می‌کنند و دروس حوزه علمیه قم تعطیل است.

نامه به ضرغامی

درحالی‌که در بیانیه راهپیمایان شهر قم تاکید شده بود مؤسسه تنظیم ونشر آثار امام باید نسبت به اهانت صورت گرفته به ساحت حضرت امام خمینی (ره) واکنش نشان دهد، قائم مقام این مؤسسه در نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما از پخش تصاویری که حاوی حرمت شکنی نسبت به امام راحل عظیم‌الشان بود، ابراز تأسف کرد.

حمید انصاری ابراز امیدواری کرد که صدا و سیمای جمهوری اسلامی در تنظیم و پخش اخبار مربوط به حضرت امام (ره) عنایت به جایگاه خاص رهبر کبیر انقلاب اسلامی به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران دقت بیشتری مبذول کند.

کد خبر 97122

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز