همشهری آنلاین: رئیس جمهور در سخنرانی خود در اصفهان از تولید سوخت 20 درصدی در ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحد مرکزی خبر احمدی نژاد در جمع مردم اصفهان افزود: البته درباره موضوع انرژی هسته‌ای بدانید اگر پدر خود را هم در بیاورید و جلز و ولز کنید ملت ایران در باره موضوع هسته‌ای با شما گفتگو نخواهد کرد.

وی گفت: آنها نمی‌فهمند چرا ما تاسیسات هسته‌ای را در اصفهان قرار داده‌ایم البته همه ملت ایران این طور هستند اما اصفهانی‌ها سرآمد و نمونه ملت ایران هستند و این مردم اصفهان در طول تاریخ یک سر سوزن امتیاز به دشمن نداده‌اند.

احمدی نژاد افزود: حتی اگر برخی از این سیاسیون بخواهند، مردم اصفهان اجازه نمی‌دهند حتی یکی از این سانتریفیوژها خاموش بشود.

رئیس جمهور افزود: به ما گفتند سوخت 3 و نیم درصدی را به ما بدهید تا ما آن را غنی سازی کنیم و برگردانیم که گفتیم ما مشکلی نداریم و این چیز خاصی نیست زیرا ملت ایران هم اکنون این فناوری را در اختیار دارد و هر روز هم در حال تولید است و به فضل الهی 10 مرکز مانند نطنز را راه اندازی خواهد کرد.

رئیس جمهور گفت: بعدها دیدیم حرف‌ها عوض شد و عده‌ای از رژیم صهیونیستی و از دولت انگلیس که برای شما شناخته شده است شروع کردند حرفهایی زدند.

احمدی نژاد گفت: من به یکی از روسای جمهور از یک کشور بزرگ که پیغام آورده بود گفتم ما در فضای عادلانه و احترام آمیز براساس قانون همکاری می‌کنیم و نگرانی هم نداریم اما اگر رسانه‌ها و برخی از این سیاستمداران این کار مثبت ما را بخواهند به عنوان یک امتیاز برای خودشان و توهین و کلک زدن به ملت ایران تلقی کنند راه بسته خواهد شد.

وی افزود: ملت ایران کسی نیست که بخواهد از معادلات جهانی بی‌جهت و برخلاف حق امتیازی به کسی بدهد یا از حقوق خودش کوتاه بیاید.

احمدی نژاد گفت: به آنها گفتم اصلاح کنند اما متاسفانه کوتاهی کردند و ما گفتیم شرایط عوض شده است اگر خواستید همکاری کنید سوخت را غنی می‌کنیم و در ایران زیر نظر آژانس با هم جابجا می کنیم اما بار دیگر نشان دادند که به قانون پایبند نیستند و از سازمان‌های بین‌المللی استفاده ابزاری می‌کنند، خلاف می‌گویند و چیزی که ما خودمان پیشنهاد داده‌ایم می‌خواهند علیه خودمان استفاده کنند.

وی افزود:‌ گفتیم دوران بچه بازی‌ها پایان یافته است و معلوم شد آنها مخالف فضای آرام و دوستی و صلح هستند ؛ آنها به دنبال تبعیض هستند البته ملت ما در چارچوب قانون و محکم حرکت می‌کند و به آنها هم می‌گوئیم راه برای آنها باز است و ما راه را نمی‌بندیم.

احمدی نژاد افزود: اگر از عمل زشتشان کناره گیری کنند و به عدالت بازگردند در چارچوب عدالت در مسائل جهانی با هم همکاری خواهیم کرد.

اصفهان ترکیبی از ایمان، مجاهدت و نجابت است

رئیس جمهور اصفهان را ترکیبی بسیار زیبا از تدین، ایمان ناب، مجاهدت و نجابت خواند.
محمود احمدی نژاد در جمع مردم اصفهان گفت: اصفهان خورشیدی فروزان در مرکز ایران است که به همه سرزمین ایران نورافشانی می‌کند.

رئیس جمهور افزود: از اینکه باردیگر در میان دو عید بزرگ قربان و غدیر توفیق زیارت مردم عزیز اصفهان، دیار شجاعان، پاکان و قهرمانان را داشتم از خدا سپاسگزارم و عیدغدیر را به مردم اصفهان صمیمانه تبریک می‌گویم.

احمدی نژاد گفت: اصفهان زادگاه عارفان، فیلسوفان، معماران، هنرمندان، علمای بزرگ، فقها و مراجع عظیم الشانی است که صدها سال پناهگاه مردم و سنگر دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) بوده است.

رئیس جمهور افزود: همه مردم ایران به اصفهان و مردم آن افتخار می‌کنند. احمدی نژاد گفت: دینداری، شجاعت و علم و هنر در اصفهان می‌جوشد و به آسمان پر می‌کشد.
رئیس جمهور با بیان اینکه اصفهان سرزمین مردان و زنان بزرگ، مجاهدان، شهیدان والامقام و سرداران فدایی انقلاب و اسلام عزیز است، افزود: اصفهان گنجینه پرافتخار از ذوق، ابتکار و زیبایی است. احمدی نژاد اضافه کرد: سلام و درود خدا بر زنان و مردان اصفهان که میراث‌دار فرهنگ و هنر ایران زمین هستند.

رئیس جمهور ادامه داد: اصفهان در چهارصد سال اخیر و قبل از انقلاب و پس از پیروزی آن نقش برجسته و پیشتازی در بالندگی، عظمت و عزت ملت ایران داشته است.
احمدی نژاد گفت: اصفهانی یعنی مومن، امیدوار، تلاشگر، خستگی ناپذیر، شجاع، هوشیار و همیشه حاضر در صحنه های انقلاب و این ویژگی‌ها، ویژگی‌های برجسته این دیار است و باید با تلاش شما نسل به نسل حفظ شود و پرفروغ تر در خدمت، عزت و شرف ملت ایران باشد.

 غدیر مهمترین روز تاریخ بشر است

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در جمع مردم اصفهان گفت: در آستانه عید غدیر هستیم و می‌خواهم مبحثی را درباره عید غدیر و ولایت عرض کنم و این هم توفیق و عنایت الهی بود که در آستانه عید ولایت توفیق حضور در سرزمین ولایت را به دولت عنایت فرمود.

آقای احمدی نژاد با اشاره به اینکه امروز از 8 صبح مردم در این مکان حاضر شده اند افزود: امسال سومین بار است که خدمت شما می‌رسیم و هر 3 بار همین اتفاق افتاد و سه بار برای سر دادن فریاد عزت ملت ایران در میدان امام حاضر شدید.

وی گفت: روز عید غدیر بزرگترین عید آفرینش و مهمترین روز تاریخ بشر است و خداوند متعال برای بشر والاتر از ولایت و امامت قرار نداده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: بالاترین و گرانبهاترین نعمت الهی، عبارت از امامت و ولایت است و این را خداوند متعال فرموده است .

آقای احمدی نژاد گفت: پیامبر بزرگوار ما 23 سال بالاترین مجاهدت‌ها را انجام دادند و سنگین‌ترین سختی‌ها و فشارها و تبعیدها و جنگ‌ها،مقابله با توطئه دشمنان و منافقین را تحمل کردند، بارها زخم برداشتند و بارها به ایشان جسارت شد در خندق و شعب ابی طالب قرار گرفتند و در جنگ احد در محاصره کامل قرار گرفتند و جان شریف پیامبر به خطر افتاد.

وی افزود: پیامبر اسلام همه آن مجاهدت ها را انجام دادند اما در آخر خدای متعال به ان حضرت فرمودند: ای پیامبر آن چیزی که به تو امر شده است ابلاغ کن و اگر ابلاغ نکنی رسالت خود را به جا نیاورده‌ای و این یعنی ، تمام رسالت پیامبر یک طرف و ابلاغ ولایت و امامت یک طرف.

رئیس جمهور تصریح کرد : اگر ابلاغ ولایت و امامت انجام نمی‌شد رسالتی انجام نشده بود.

خارج از مسیر امام، هیچ علم و رحمتی نصیب بشر نمی‌شود

رئیس جمهور گفت: خدای متعال یک دین برای بشر، بیشتر قرار نداده است و همه پیامبران الهی آمده‌اند مناسب با ظرفیت آن دوره و کشش بشر، دین خدا را معرفی کنند و همه اسلام را معرفی کردند.

احمدی نژاد در ادامه سخنانش در جمع پرشور مردم شهرستان اصفهان افزود: پیامبر عزیز اسلام، دین را تمام و کامل به بشر عرضه کرد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه خدای متعال نقطه تمام و کمال دین را در ولایت و امامت معرفی کرد، گفت: اگر امامت نباشد همه زحمات پیامبران الهی ابتر می‌ماند.

احمدی نژاد ولایت و امامت را ستون استواری همه خوبی‌ها و احکام الهی خواند و افزود: حلقه اتصال میان زمین و آسمان، امامت و ولایت است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه خودسازی و رسیدن به اوج کمال انسانی و برپایی احکام الهی ماموریت انسان است گفت: راه کمال انسان از مسیر مجاهدت برای برپایی حیات طیبه الهی در زمین می گذرد.
احمدی نژاد افزود: خداوند در این ماموریت خطیر، انسان را تنها نگذاشته و یک حلقه اتصال مجرای فیض و انتشار رحمت قرار داده است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه خدای متعال حلقه اتصال میان خود و انسانها را امام قرار داده است، اضافه کرد: امام در بالاترین نقطه اوج کمال انسانی و الهی است و او واسطه همه زیباییها، خیرات و رحمت الهی به سمت عالم و بشر است.

احمدی نژاد ادامه داد: حیات موجودات، پیشرفت بشر، اندیشه و علم از مجرای امام است و پیامبر عزیز ما فرمود: "انا مدینه العلم و علی بابها".

رئیس جمهور گفت: همه علم، حکمت، رافت و صفات و اسماء الهی در پیامبر عزیز اسلام متجلی است چراکه پیامبر معدن علم، حکمت، عفو و رحمت خداست و امام راه و واسطه ورود به این معدن محسوب می‌شود.

احمدی نژاد امام را حبل الله خواند و افزود: خارج از مسیر امام هیچ علم و حکمت، رحمت و زیبایی نصیب بشر نمی شود و به همین جهت است که خداوند پس از ابلاغ ولایت و امامت می فرماید:"الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلام دینا".
رئیس جمهور اضافه کرد: البته ولایت مختص به خداست که فرمود: "الله ولی الذین امنوا" و پیامبر عزیز و سایر پیامبران و امیرالمومنین(ع) و فرزندان علی(ع) و در عصر حاضر حضرت ولی عصر(عج) همه و همه جلوه و تجلی کامل ولایت الهی هستند.

هر اقدامی خارج از خط امامت فناپذیر است

رئیس جمهور گفت: هر نیتی، عملی و اقدامی، خارج از خط امامت، نابود شدنی است.
محمود احمدی نژاد در ادامه سخنان خود در جمع مردم اصفهان افزود: ولایت و امامت فقط جنبه رهبری ندارد بلکه ریسمانی میان انسان و خدا و راه رسیدن به پروردگار و کمالات الهی است.
رئیس جمهور اضافه کرد: البته شرط رسیدن به امامت و ولایت، چنگ زدن به حبل الله، کفر به طاغوت و ایمان به خدای متعال است.

احمدی نژاد نقطه مقابل امامت و ولایت را طاغوت دانست و افزود: طاغوتیان ولایت ندارند و خداوند هیچ راهی برای غلبه آنان بر مومنان قرار نداده است.

رئیس جمهور گفت: طاغوتیان اصالتی ندارند که ولایت آنان اصالت داشته باشد؛ آنان ارتباطی با آسمان ندارند بلکه مانند ذرات معلق میان زمین و آسمان هستند که پایداری، استقرار و قدرتی ندارند.

احمدی نژاد افزود: اما مومنان به اهل ولایت و آسمان متصل هستند و به ریسمان مستحکم الهی که خط نورانی امامت و ولایت است دست زده‌اند.

رئیس جمهور سخن همه پیامبران الهی را شامل دو مطلب دانست و اضافه کرد: آنان مردم را به پرستش خدا، اجتناب از طاغوت ها و چنگ زدن به امامت و ولایت دعوت کردند.
احمدی نژاد گفت: همه زیبایی‌هایی که در طول تاریخ متجلی شده، از ناحیه امامت و همه بدبختی‌های بشر به علت دوری از آن است.

رئیس جمهور افزود: همه دنیا رو به نابودی و فناست الا چیزی که به سمت خدا باشد چرا که وجه خدا باقی و مقام ولایت وجه الله، تجلی خدا و حلقه اتصال به خداوند است و فقط اوست که پایدار است.

احمدی نژاد اضافه کرد: هر کسی به ولایت و امامت متصل شود ماندگار و جاودان است و هر عملی که در مسیر امامت انجام شود در عالم باقی است، رشد خواهد کرد و به کمال خواهد رسید.

رئیس جمهور گفت: نقطه کمال اسلام، ایمان به ولایت و امامت است که به این شرط متصل به خداست و هر امری که متصل به خدا باشد ماندگار است.

احمدی نژاد افزود: به این علت است که اگر ولایت ابلاغ شود رسالت ابلاغ شده است و البته پیامبر ما خود ولی و امام بوده اند و سلسله امامت را از طریق امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرای اطهر (س) به ما معرفی کردند.

اوج کمال بشر استفاده از همه ظرفیت وجودی امام است

رئیس جمهور در ادامه سخنرانی خود در جمع مردم اصفهان گفت:‌ اتصال به ولایت امام در حقیقت اتصال به کمال علم ، قدرت ، جود و شجاعت است و انقطاع از غیرخدا و اتصال به نقطه نهایی حیات و نور ایمان ، نعمت و نقطه نهایی دین است.
آقای احمدی نژاد گفت: خارج از مسیر امامت هیچ چیزی به انسان عطا نمی شود و هیچ رشدی در دنیا اتفاق نمی افتد و همه کمالات در اتصال به امام است.
وی افزود: ایمان در پرتو ایمان امام جاری می‌شود و علم در پرتو علم امام و حیات در پرتو حیات امام و حکمت در پرتو حکمت امام و تعالی و رشد و کمال در سایه امام حاصل می شود.
رئیس جمهور گفت: البته هنوز بشر نتوانسته است از این حلقه اتصال بین زمین و آسمان بهره کامل ببرد و هنوز ابعاد وجودی امام برای بشر ناشناخته است و هنوز بشر نتوانسته است از وجود امام بهره کامل ببرد.

وی اضافه کرد: نکته اوج کمال بشر استفاده از همه ظرفیت وجودی امام است.
رئیس جمهور گفت: نقطه رفع همه دردهای تاریخی بشر استفاده از همه ظرفیت وجودی امام است و به همین دلیل است که از ظهور امام عصر به فرج یاد شده است.

وی افزود: فرج آن حضرت فرج و گشایش برای بشریت است و باز شدن کامل راه برای کمال همه انسانها و بازشدن راه برای تحقق همه آرزوهای متعالی بشریت است.
آقای احمدی نژاد گفت: برای همین است که همه پیامبران از اول تا آخر برای فرج امام دعا کرده اند و برای حضور در دوران امام دعا و آرزو کردند و همه آنها آرزو داشتند که در دوران فرج یعنی دوران حاکمیت امام، یعنی بازشدن همه درهای آسمان به روی بشر حاضر باشند؛ عزیزان من آن روز نزدیک است.

رئیس جمهور گفت: من می خواهم با افتخار اعلام کنم که مردم عزیز اصفهان در طول تاریخ به خصوص در چهارصد سال اخیر در تبیین، انتشار و صیانت از فرهنگ ولایت و امامت نقش پیشتاز و پیشگام و افتخارآفرین داشتند.

سوخت 20 درصد را خودمان تولید می‌کنیم

رئیس جمهور در ادامه سخنانش در جمع مردم اصفهان گفت: البته فرج امام زمان(عج) به اذن خدا انجام می‌شود و همه باید دعا کنیم؛ به همین دلیل است که از شما خواهش می‌کنم در آستانه عید ولایت و امامت دستها را بالا بگیریم و برای ظهور امام زمان(عج) دعا کنیم.

رئیس جمهور افزود: مردم اصفهان، فقها، علما و مراجع بزرگی را به اسلام معرفی کرده و نقش بی بدیلی در صیانت از امامت و ولایت برعهده داشته‌اند.
احمدی نژاد با اشاره به موضوع هسته ای ایران گفت: دیدیم در شورای حکام،آژانس برخلاف قانون و مصوبات خودشان و برخلاف منطق و عدل و البته تحت فشار چند کشور به ظاهر قدرتمند اما رو به افول، بر ضد ما قطعنامه صادر کردند.

رئیس جمهور تصریح کرد: خیلی روشن است که اگر همه آنها حتی با هم باشند ملت ایران هیچ ترس و واهمه‌ای نخواهد داشت.

احمدی نژاد افزود: دیشب در شبکه اول عرض کردم آنها قدرت اندیشه، تفکر و تعقلشان را از دست داده‌اند، متوجه نمی‌شوند و سرشان را در برف کرده‌اند و دستور می‌دهند و خیال می‌کنند که همه به حرفشان گوش فرا می‌دهند و هرچه می‌گویند دنیا باید به آن عمل کند.

رئیس جمهور گفت: آنها در ظلمت هستند، تدبیرشان نتیجه نمی‌دهد، ما به دنیا اعلام کرده‌ایم که این سازمانها در اختیار چند قدرت فاسد است و مطلقا در مسیر قانون حرکت نمی‌کنند، خدا زده پس کله این طاغوت‌ها، خودشان تصمیم‌هایی می‌گیرند و سندهای معتبری را از ملت ایران در برابر ملت‌های دنیا قرار می‌دهند و هر آنچه را ما می‌گوییم آنها در عمل به جهان ثابت می‌کنند و حقیقت حرفهای ما را روشن می‌کنند.

احمدی نژاد تصریح کرد: از نظر ما موضوع هسته‌ای تمام شده ، اینها سوختن‌هایشان از جای دیگری است و از جای دیگری ناراحت هستند.

رئیس جمهور افزود: منطق را ببینید، ما به آنها گفتیم سوخت 20 درصد می‌خواهیم، براساس مقررات آژانس آنها موظف هستند این سوخت را در اختیار ما قرار دهند اما شروع کردند به گذاشتن شرط و شروط برای ما و ما در پاسخ گفتیم که هیچ شرط و شروطی را از شما نمی پذیریم اگر می‌دهید که هیچ و اگر نمی‌دهید خودمان تولید می‌کنیم اما آنها برخلاف قانون قطعنامه بر ضد ما صادر کردند.

احمدی نژاد اضافه کرد: منطق آنها براساس قانون نیست بلکه به دوران قرون وسطی برمی‌گردد، منطقی که ملت‌ها را برضد قدرتها می‌شوراند.
رئیس جمهور ادامه داد: اگر سوخت نمی‌دهید به یاری خدا سوخت بیست درصد و هرچه که نیاز داشته باشیم خواهیم ساخت.

رئیس جمهور در ادامه سخنانش در جمع مردم اصفهان گفت: بگذارید این جمله را هم بگویم؛ جنگ روانی راه انداختند که جنگ می‌شود و همه اینها بازی‌های تبلیغاتی است.

آقای احمدی نژاد افزود: چند تا از اینها در نیویورک و در سفرهای اخیر پیش ما آمدند و گفتند رژیم صهیونیستی خیلی عصبانی است، قابل کنترل نیست و ممکن است غلطی بکند.
رئیس جمهور اضافه کرد: بنده به آنها گفتم این رژیم صهیونیستی که چیزی نیست حتی اربابان آنها نیز نمی‌توانند غلطی بکنند.

آقای احمدی نژاد گفت: دنیا بداند ملت ایران ملت منطق، قانون مداری، عدالت، برادری، گفتگو و تفاهم است.
 
رئیس جمهور با بیان اینکه ما برای آقای اوباما نگران شدیم، افزود: او گفته بود می‌خواهد تغییرات اساسی ایجاد کند و ما هم استقبال کردیم و گفتیم بسم الله.

آقای احمدی نژاد اضافه کرد: من پیام دادم اگر تغییرات اساسی می‌خواهید ایجاد کنید این است که سیاست زورگویی، تجاوز، بی‌قانونی و تبعیض، لشکرکشی به خاورمیانه و حمایت از صهیونیست‌های آدم کش را تعطیل کنید و ملت ها را دوست داشته باشید و ما سعی کردیم که تغییر اتفاق بیافتد اما الان نگرانیم، خوب عمل نمی‌کند.

رئیس جمهور ادامه داد: ما نگران این هستیم که صهیونیست‌ها وی را هم هول بدهند در ریلی که آقای بوش را هول دادند.
آقای احمدی نژاد گفت: سرنوشت آقای بوش جلوی چشم ایشان و همه است و ما به سرنوشت آقای بوش هم راضی نبودیم.

رئیس جمهور افزود: من به بوش نامه دادم و دعوت کردم و گفتم تو که می‌گویی مسیحی هستی بسم الله، این راه حضرت مسیح وارد شو تا رستگار شوی.

آقای احمدی نژاد گفت: در همانجا نوشتم که اگر راه درست را انتخاب نکنی بدان که سنت الهی به خفت و خواری امثال توست و متاسفانه او بی اعتنایی کرد و به آیات الهی که در نامه نوشته شده بود بی‌حرمتی کرد. رئیس جمهور تصریح کرد: امروز منفورترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا آقای بوش است.

آقای احمدی نژاد افزود: ما نمی‌خواهیم چنین سرنوشتی نصیب فرد بعد از او شود.

رئیس جمهور در ادامه سخنرانی خود در جمع مردم اصفهان گفت: ما خودمان آمدیم و سایت قم را یکسال قبل به آژانس اطلاع دادیم بعد ما را محکوم می‌کنند و می گویند سازمانهای جاسوسی غرب مطلع شده بودند، چون ایرانی‌ها فهمیدند آنها مطلع شدند، آمدند خبر دادند.

آقای احمدی نژاد افزود: ما سوال می‌کنیم شما به چه حقی در کشور ما جاسوسی می‌کنید؟ شما مگر در قرارداد الجزایر تعهد ندادید که دیگر علیه ملت ما کاری نکنید؟ مگر تعهد ندادید که دیگر جاسوسی نکنید؟ این چه رفتار زشتی است؟

احمدی نژاد گفت: این بلوف است ما یک کار مثبتی انجام دادیم و آنها منفعل شدند و دستشان خالی است، اخلاق طاغوتی است دیگر ؛ شروع می‌کنند به ادعا کردن، غافل از اینکه زیر پایشان دیگر خالیست و نقطه استقراری در دنیا ندارند.

رئیس جمهور گفت: دو نکته دیگر بیان و عرضم را تمام می‌کنم: جمله اول درباره برنامه سفر است ، انشاءالله در سفر هم کارگروه‌ها را داریم از جمله کارگروه فرهنگی. بخصوص برای استان اصفهان بحث آب، حمل و نقل شهری ،خشکسالی، کشاورزی، حمل و نقل درون شهری، میراث فرهنگی، صنعت و اشتغال و بحث مسکن مهر را داریم که در مورد اینها تصمیمات خوبی خواهیم گرفت و مصوبات قبلی پیگیری خواهد شد.

احمدی نژاد افزود: جلساتی با ایثارگران و با منتخبان استان خواهیم داشت، حرفها را می‌شنویم، بحث و دنبال می‌کنیم.

رئیس جمهور گفت: برای جوانان عزیز اصفهان نیز، ورزشگاه بزرگ این شهر را دولت تصمیم می‌گیرد که احداث کند و انشاءالله از طریق صدا و سیما از برنامه ها مطلع می شوید.

حضور اصفهانی‌ها در انتخابات کمر دشمن را شکست

رئیس جمهور در ادامه سخنانش در جمع پرشور مردم اصفهان گفت: با سرافرازی به خدمتگزاری مردم اصفهان افتخار می‌کنیم و به دنیا می‌گوئیم که اگر مردم جهان الگو می‌خواهند مردم اصفهان را ببینند.

احمدی نژاد افزود: مجدد تاکید می‌کنم که اگر فرهنگ، اخلاق و مدیریت مردم اصفهان در کشورما همه گیر شود هیچ مشکلی در کشور باقی نمی‌ماند.

رئیس جمهور از حضور گسترده مردم اصفهان در ایام انتخابات و به ویژه روز انتخابات قدردانی کرد و گفت: دشمنان ما با راه اندازی سایت‌ها و شبکه‌های تلویزیونی و تبلیغات دنبال این بودند که عزم ملت ما را بشکنند اما روزی که به اصفهان سفر کردم حضور مردم اصفهان و سپس انتخاب آنها کمر دشمن را شکست.

احمدی نژاد از حضور تاریخی و بزرگوارانه مردم اصفهان در انتخابات قدردانی کرد و افزود: از رای تان به فرزند کوچک تان تشکر می‌کنم.

رئیس جمهور در ادامه گفت: از حضور حماسی امروز شما از فرودگاه تا میدان امام که شجاعانه و مصمم ایستادید و موجب عزت ملت ایران شدید و همه توطئه‌های دشمن را خنثی کردید تشکر می کنم.

وی در پایان از درگاه حضرت حق ارتقای عزت ملت ایران در جهان و نجات ملت های مظلوم جهان را خواستار شد.

کد خبر 96597

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز