سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۸۵ - ۱۳:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: آلبوم‌های تازه و کنسرت‌های مهم موسیقی در برنامه «نقد نغمه» مؤسسه نغمه شهر مورد نقد و ارزیابی کارشناسان و منتقدان موسیقی قرار می‌گیرد که نخستین برنامه آن به نقد کنسرت اخیر کامکارها با حضور هوشنگ کامکار اختصاص دارد.

به گزارش همشهری‌ آنلاین در این برنامه که به همت مؤسسه نغمه شهر وابسته به معاونت هنری سازمان فرهنگی شهرداری تهران و با هدف تعمیق آگاهی‌های شهروندان تهرانی نسبت به انواع موسیقی و کنسرت‌های مختلف در کشور برگزار می‌شود، از هر گونه  موسیقی، بهترین و کیفی‌ترین آنها مورد توجه و ارزیابی قرار می‌گیرد.

گزارش همشهری آنلاین حاکی‌است  «فاضل جمشیدی» و «سیدابولحسن مختاباد»از دست‌اندرکاران این برنامه هستند که در هر جلسه از آهنگسازان اصلی آلبوم یاکنسرت موسیقی دعوت می‌کنند تا در کنار منتقد و کارشناس موسیقی به ارزیابی نوع موسیقی و اجرای اثر با تجزیه و تحلیل اجزای آن بپردازند.

این گزارش می‌افزاید: «نقد نغمه»در مرحله اول دارای 8 نشست ماهانه خواهد بود که نشست اول به بررسی کنسرت اخیر گروه کامکارها با حضور« هوشنگ کامکار»‌آهنگساز وسرپرست این گروه اختصاص دارد که در ساعت 17 یازده  آذرماه در فرهنگسرای دانشجو (شفق) برگزار می‌شود.

کد خبر 9624

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز